Management resurse umane

Fisa de post, intre legal si util

Se poate spune simplu ca un job este o colectie de sarcini si responsabilitati. O sarcina este o unitate de munca sau un set de activitati necesare pentru a obtine un rezultat, precum un produs, un se... citeste in continuare >

Ascult, nu aud - premisa unei comunicari reusite

Unii specialisti considera comunicarea un element vital pentru organizatie, asa cum este apa pentru organismul uman. Lipsa unei comunicari eficiente, inteleasa de management ca principiu de baza al cu... citeste in continuare >

Un strop de umor

Untitled Document Umorul nu ar trebui sa lipseasca din nicio organizatie, indiferent de politica pe care aceasta o promoveaza. O atmosfera rigida, un cadru prea strict de interrelationare nu po... citeste in continuare >

Ofera-i ce isi doreste... si ceva in plus!

Multi dintre managerii marilor organizatii au constientizat faptul ca salariul nu este factorul cel mai atractiv si nici mijlocul cel mai eficient in retentia de personal. Fireste ca el se afla i... citeste in continuare >

Sistemul de compensatii si beneficii

Untitled Document Desi unul dintre factorii de baza in alegerea unui nou job este salariul, acesta nu mai este singurul mod de a recompensa angajatul pentru munca depusa. In ultima decada, sub... citeste in continuare >

Erori in evaluarea si selectia candidatilor (I)

Angajarea este o provocare nu doar pentru candidati, ci si pentru angajatori. In timp ce candidatul trebuie sa isi pregatesca CV-ul si strategia pentru interviu(ri), angajatorul trebuie sa stabileasca... citeste in continuare >