Sfaturi-cariera

Cum sa iti asumi riscuri in mod inteligent

Incercam sa avem o viata cat mai sigura, insa orice pas pe care il facem este un risc. Nu poti evita complet riscul, insa poti alege sa faci niste miscari destepte. Mutatul intr-un oras nou, intoarcer... citeste in continuare >

Social Media - Cum poate da valoare brandului tau

In ultima perioada de timp suntem tot mai des anuntati ca au loc in jurul nostru diverse evenimente de Social Media. Ce sunt acestea? Cu ce ne ajuta? Sunt sau nu de un real folos ori, pur si simplu, a... citeste in continuare >

Cum sa critici constructiv

Fie ca este vorba despre critica in familie, fie ca ai nevoie sa faci niste observatii mai dure la munca, a critica este un exercitiu care se poate invata ca sa nu generezi scantei nedorite. O convers... citeste in continuare >

Propriul departament de training

Conceperea unui departament, in cadrul companiei, care sa se dedice dezvoltarii si formarii profesionale implica mai mult decat estimarea unui buget, angajarea de specialisti si inchirierea unui spati... citeste in continuare >

Conflictul, un bun necesar

De cele mai multe ori, indivizii evita conflictele care ar putea aparea in cadrul propriei organizatii, fie ca este vorba de locul de munca, club sau cerc de prieteni. De cele mai multe ori, confl... citeste in continuare >

Cum sa faci o schimbare in cariera?

Chiar daca esti la inceput de drum sau nu, ori ti-ai dat seama ca nu aceasta este calea profesionala pe care vrei sa o urmezi, ar trebui sa iei in calcul o serie de indici, tocmai pentru a vedea d... citeste in continuare >

Esti activ in cariera? Testeaza-te

O persoana activa in cariera are un plan pe termen scurt si mediu, isi evalueaza performantele, isi directioneaza si controleaza activitatea in ansamblu, nu doar la nivel de simple reactii la anumite ... citeste in continuare >

Test: ai nevoie de un program flexibil la job?

Programul flexibil la job este ultimul trend in materie de resurse umane, in conditiile unei activitati din ce in ce mai aglomerate si din dorinta angajatului de a impaca viata de familie cu cariera. ... citeste in continuare >