Medierea unui conflict
Daca ai fost pus vreodata in situatia de a rezolva o neintelegere intre doi colegi, stii ca e destul de greu sa fii prins la mijloc. Cum poti sa iei o decizie fara a atrage antipatii pe motiv ca ai ne... citeste in continuare >
Teama de esec si amanarea
Daca titlul acestui articol te-a atras, in mod sigur urmatoarea situatie ti se va parea foarte cunoscuta. Sa zicem ca e luni si ai termen de predare a unei lucrari miercuri. Te vei apuca de treaba ime... citeste in continuare >
Arta de a negocia
Untitled Document In managementul conflictelor se poate apela la o diversitate de forme de interventie: negocierea, medierea si arbitrajul. Negocierea este procesul in care doua parti sau ind... citeste in continuare >
Managementul conflictelor
Untitled Document Decizia este apanajul managerului. Activitatea sa consta in luarea de decizii informate, sustinute de date cat mai complete, care sa raspunda obiectivelor si sa integreze val... citeste in continuare >
Procesul de luare a deciziilor
Untitled Document Dinamica pietei, a mediului politic, juridic, cultural, social, administrativ etc. tind sa destabilizeze in permanenta sistemele, implicit organizatile. Tocmai din acest motiv... citeste in continuare >
Delegarea sarcinilor - o premisa pentru un concediu reusit
Concediul de sarbatori reprezinta pentru oricine prilejul de a se relaxa in compania prietenilor sau a familiei, de a se elibera de presiunea cotidiana, recapatandu-si astfel tonusul necesar pentru... citeste in continuare >
Job nou? Invata sa te integrezi in echipa!
1. Cum te integrezi in echipa la noul job? La un nou job prima impresie conteaza, insa daca ai trecut cu bine de un interviu de angajare si de prima zi, capitolul “integrare” abia incepe.... citeste in continuare >
O sa supravietuiesc primului job
Ai urmarit joburile disponibile in alerta sau direct pe site, ti-ai redactat CV-ul potrivit indicatiilor specialistilor, ai avut succes la interviul de angajare si acum esti proaspat angajat. Prima z... citeste in continuare >