Sfaturi-cariera

Cum sa refuzi un task? Gasirea echilibrului intre sarcinile din fisa postului si sarcinile suplimentare

Într-un mediu de lucru dinamic, cu termene limită strânse și cerințe ridicate, fiecare angajat ajunge, la un moment dat, în situația de a fi solicitat să preia un task suplimentar. Însă cum ... citeste in continuare >

Caracteristicile unei echipe de succes si cum sa verifici daca faci parte dintr-o echipa de succes

Într-o lume în continuă schimbare, echipele de succes sunt esențiale pentru orice organizație care dorește să atingă performanță și să se adapteze rapid la noi provocări. Indiferent că v... citeste in continuare >

Scuze pentru a merge la un interviu fara a-i spune managerului

Atunci cand te afli intr-o perioada de nesiguranta profesionala si vrei sa explorezi noi oportunitati de cariera, este posibil sa te confrunti cu dilema de a merge la un interviu pentru un alt job, fa... citeste in continuare >

Cand se schimba ora in martie si cum afecteaza productivitatea angajatilor si starea de spirit

In fiecare an, schimbarea orei din luna martie, parte a sistemului de ora de vara, aduce modificari semnificative in rutina zilnica a multor persoane. In 2025, schimbarea orei va avea loc in noaptea d... citeste in continuare >

Cum sa eviti burnout-ul? Cat de multe taskuri poate rezolva un angajat

În lumea modernă a muncii, angajații sunt adesea suprasolicitați cu taskuri multiple, proiecte urgente și deadline-uri strânse. Deși inițial poate părea că putem face față unui volum mare ... citeste in continuare >

Cele mai mari frici ale angajatilor in perioada de proba si cum le poti depasi

Perioada de probă este un moment decisiv în viața profesională a unui angajat, fiind o perioadă de adaptare, învățare și evaluare. Deși aceasta este o oportunitate excelentă pentru a învă... citeste in continuare >

Cuvinte atipice in corporatii. Ce inseamna si cum le folosesti

În lumea corporațiilor mari, limbajul nu este doar un mijloc de comunicare, ci un instrument puternic de a transmite idei, a impulsiona inovația și a crea o atmosferă de profesionalism. Anumite c... citeste in continuare >

Tipuri de lideri in companii. Puncte forte si stiluri de leadership

În lumea afaceriilor, leadership-ul este esențial pentru succesul și dezvoltarea unei organizații. Studiile recente în domeniul managementului și psihologiei organizaționale au identificat mai ... citeste in continuare >