ARTICOLE

Prezentarea companiei, un atu in recrutare

Prezentarea companiei, un atu in recrutare

Atunci cand va decideti sa realizati o recrutare fructuoasa, primul pas il reprezinta promovarea, in fata candidatilor, a companiei si a locurilor de munca vacante. Prezentarea companiei este calea prin care puteti comunica valorile organizatiei si brandul pe care il reprezentati.

Priviti procesul de recrutare ca o intalnire de afaceri, in care scopul dumneavoastra este sa va faceti cunoscut profilul companiei, cultura organizationala si impactul pe care firma dumneavoastra il are pe piata. Este important sa nu ocoliti sectiunea in care adaugati prezentarea companiei pentru a transmite candidatilor ca:

  • sunteti o companie serioasa;
  • acordati importanta felului in care sunteti vazut din exterior;
  • priviti recrutarea ca un proces prin care viitorii angajati sunt de acord cu valorile organizatiei.

O prezentare optima a companiei, in procesul de recrutare, trebuie sa se adreseze direct candidatilor pentru joburile vacante sau potentialilor angajati ai organizatiei, indiferent de ce locuri de munca disponibile aveti la un moment dat. Intr-o prezentare de companie este indicat sa punctati informatii relevante pentru candidati, precum:

  • domeniul de activitate si profilul companiei;
  • de cat timp activati pe piata;
  • numarul de angajati si eventualele sucursale;
  • cultura organizationala;
  • ce apreciati la un candidat;
  • clienti sau parteneri de afaceri care promoveaza compania pe piata.

Notati in prezentare acele informatii pe care un candidat vrea sa le citeasca, despre propriul beneficiu si despre prestigiul companiei. Un proces de recrutare reprezinta modul in care puteti atrage cei mai buni candidati daca veti sti sa va vindeti imaginea.

In orice prezentare, cu atat mai mult cu cat este vorba de imaginea companiei, ganditi-va la elementele cheie ce doriti sa ramana in mintea candidatilor. Priviti orice recrutare ca pe o afacere, pe candidati ca pe clienti ai firmei si acordati oricarei prezentari de companie importanta pe care o merita.

Pentru un mai mare succes in recrutare, pastrati un limbaj accesibil in prezentarea de companiei si oferiti informatii importante si concise. Chiar daca dumneavoastra, ca angajator, aveti o idee clara cu privire la domeniul de activitate, este posibil ca potentialii candidati sa nu cunoasca industria in ansamblu, de aceea, este indicat sa nu va pierdeti in detalii, ci sa subliniati ceea ce va avantajeaza ca si companie si de ce ar dori cineva sa lucreze in organizatie.

Nu ratati oportunitatea de a adauga unui anunt de recrutare, pe langa o imagine concisa pentru candidati, o prezentare mai ampla a companiei pe care o folositi in mod curent pentru clienti si parteneri.