ARTICOLE

Cum sa scrii un anunt de angajare pentru postul de recrutor

Cum sa scrii un anunt de angajare pentru postul de recrutor

Nu ai experinta in crearea de anunturi de angajare, dar iti doresti sa scrii cel mai bun anunt? Invata cum sa scrii un anunt pentru postul de recrutor.

Rolul si importanta unui recrutor

Recrutorul se ocupa cu postarea anunturilor de angajare, selectarea candidatilor pentru interviuri si evaluarea acestora. De asemenea, acesta se sfatuieste in permanenta cu managerii despre ofertele disponibile pe piata de munca si salariile aferente posturilor respective.

Model de anunt de angajare pentru un recrutor

Acum ca am aflat care este importanta si rolul unui recrutor, putem scrie un anunt de angajare. Iata ce responsabilitati are acesta si ce trebuie sa stie sa faca.

Responsabilitatile unui recrutor:

Cerinte:

Stabileste cerintele de recrutare prin studierea planurilor si obiectivelor organizatiei; stabileste intalniri cu managerii pentru a discuta despre nevoile companiei in materie de noi angajari.

Creeaza contacte pentru obtinerea de aplicanti la joburile disponibile prin cercetarea si contactarea serviciilor comunitare, a colegiilor, a agentiilor de ocupare a fortei de munca, a recrutorilor, a mass-mediei si a site-urilor cu anunturi de angajare; furnizeaza informatii despre organizatie, oportunitati si beneficii.

Realizeaza prezentari ale companiei pentru atragerea de noi angajati.

Stabileste cerintele pentru posturile disponibile prin studierea descrierii postului si a calificarilor profesionale pe care viitorii angajati trebuie sa le aiba.

Atrage noi angajati prin plasarea anunturilor de locuri de munca, prin utilizarea canalelor de stiri sau a retelelor de socializare.

Analizeaza CV-urile primite si selecteaza persoanele care urmeaza sa participe la interviu.

Determina nivelul de calificare al aplicantilor prin intervievarea acestora; analizarea raspunsurilor date in timpul intervuiului; verificarea testelor (daca este cazul); verificarea referintelor; comparand calificarile cu cerintele locului de munca.

Atrage noi angajati prin imbunatatirea imaginii companiei si trecerea in anunt a avantajelor si beneficiilor.

Respecta cerintele legale locale si europene prin studierea legislatiei muncii existente si, fiind la curent cu schimbarile care au loc pe parcurs, se asigura ca acestea sunt respectate; informeaza conducerea asupra actiunilor necesare in functie de schimbarile aparute in legislatie.

Actualizeaza cunostintele de lucru prin participarea la oportunitati educationale; citirea publicatiilor profesionale; intretinerea retelelor personale; participarea la organizatii profesionale.

Protejeaza organizatia si angajatii acesteia prin pastrarea confidentialitatii informatiilor.

Se documenteaza constant si isi imbunatateste cunostintele citind materiale de specialitate si participand la evenimente si conferinte relevante.

Competente si calificari:

Abilitati de comunicare, experienta in recrutarea de personal, abilitati de cercetare, cunoasterea legii muncii, stapanirea limbii romane, limba engleza – nivel avansat, cunostinte pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), persoana increzatoare, dinamica, organizata.

Beneficii oferite:
Salariu motivant (in functie de cunostinte si experienta). Stabilitate, mediu de lucru placut si o atmosfera relaxata.

Desigur, poti enumara orice alte beneficii le oferi angajatilor.

Descrierea companiei

La final se cere o scurta descriere a companiei, astfel incat viitorul angajat sa stie pentru cine urmeaza sa lucreze.