ARTICOLE

Cum sa scrii un anunt care sa atraga candidatii

Cum sa scrii un anunt care sa atraga candidatii

Sa angajezi noi persoane nu trebuie sa fie un lucru stresant. Trebuie doar sa acorzi o mare importanta anuntului pe care urmeaza sa-l scrii. Acesta este cheia spre a atrage cei mai buni canditati pentru posturile disponibile.

Este posibil sa stii exact ce iti doresti de la un nou angajat insa scrierea unui anunt elaborat al postului te poate ajuta sa gasesti mai usor persoana potrivita pentru compania ta.

O descriere elaborata a responsabilitatilor pe care viitorul angajat le va avea iti va fi apoi utila si in redactarea fisei de post. Astfel vei economisi timp pretios.

Urmareste o schita elaborata

Cand scrii un anunt de angajare este foarte important sa urmaresti o schita elaborata. Este important sa acoperi toate elementele de baza astfel incat anuntul sa le ofere posibililor candidati toate informatiile de care au nevoie. Acorda importanta intregului anunt, de la titlu si pana la final. Iata ce trebuie sa cuprinda un anunt atractiv pentru candidati:

1. Titlu, foarte important

Alegerea titlului potrivit pentru jobul disponibil este foarte important. Acesta trebuie sa fie scurt si la obiect. Evita titlurile pompoase deoarece acestea pot fi omise, mai ales daca functia pentru care angajezi nu se regaseste la inceput.

2. O scurta descriere

Este important ca la inceputul anuntului sa spui doua-trei vorbe despre companie. Care este domeniul exact de activitate si ce o face speciala comparativ cu alte companii care au aceeasi activitate. Pune-te in pielea candidatilor pentru a vedea daca descrierea este atragatoare.

Asigura-te ca descrierea jobului reflecta caracteristicile unice pe care compania le ofera si le cauta de la viitorii angajati. Oamenii se indreapta intotdeauna spre ceva nou, diferit, care sa-i scoata din rutina zilnica. Asadar, nu-ti fie teama sa spui cu ce te diferentiezi de celelalte companii.

3. Responsabilitati

Gandeste-te la acest lucru ca la o prezentare generala la nivel înalt a principalelor responsabilități ale postului. Aceste date ii vor ajuta pe candidati sa stie daca locul de munca este potrivit lor. Este important sa incluzi in text cuvinte cheie relevante care sa ajute la cautarile in Google.

4. Cerinte si preferinte

Rubrica de cerinte si preferinte nu trebuie sa lipseasca din anuntul de angajare. Aceasta este cea mai importanta cand vine vorba despre angajari. Cerintele sunt acele lucruri pe care le doresti de la viitorul angajat ce tin de cariera, experiente, cunostinte, etc., in timp ce preferintele sunt calitatile pe care doresti ca viitorul candidat sa le aiba.

Nu te sfii sa faci o scurta descriere a candidatului ideal, nu doar in ceea ce priveste experienta, educatia si aptitudinele pe care doresti sa le aiba, ci si a calitatilor pe care doresti sa le aiba. De exemplu: persoana calma, dinamica, deschisa la provocari, pozitiva, etc.

5. Beneficii

Pentru a atrage cat mai multi candidati este important sa mentionezi pachetul de beneficii pe care le oferi angajatilor. De la asigurari de sanatate private, pana la bonuri de masa, prime, etc., toate sunt importante pentru cei care aplica la un anunt.