 
				Compania ta are nevoie de  un Manager de Securitate? Primul pas in gasirea unui candidat ideal  este redactarea unui anunt de angajare atractiv. Afla care sunt  responsabilitatile unui Manager de Securitate si scrie un anunt care sa  atraga cei mai buni candidati.
Rolul si importanta unui Manager de Securitate
 Un Manager de Securitate elaboreaza si implementeaza politici,  protocoale si proceduri de securitate. In plus, se ocupa de recrutarea,  instruirea si supravegherea ofiterilor si gardienilor de securitate, dar  si de controlul bugetelor pentru operatiunile de securitate si  monotorizarea cheltuielilor.
Model de anunt de angajare pentru Manager de Securitate
 Acum ca ai aflat care este rolul si importanta unui Manager de Securitate poti scrie un anunt de angajare atractiv.
Responsabilitatile unui Manager de Securitate:
 Cerinte:
 Realizeaza obiectivele resurselor umane de securitate prin: recrutarea,  selectia, orientarea, instruirea, disciplinarea si consilierea  angajatilor; le comunica angajatilor asteptarile profesionale.
 Planifica, monitorizeaza, evalueaza si revizuieste contributiile angajatilor la locul de munca.
 Se ocupa de planificarea si revizuirea actiunilor de compensare si impune politici si proceduri pentru acordarea acestora.
 Realizeaza obiectivele operationale de securitate ale sistemului,  contribuie cu informatii si recomandari pentru planurile strategice si  pentru revizuiri.
 Pregateste si completeaza planurile de actiune si implementeaza  standardele de productie, productivitate, calitate si servicii pentru  clienti.
 Se ocupa de rezolvarea problemelor, finalizarea auditurilor,  identificarea tendintelor si determinarea imbunatatirilor sistemului.
 Respecta obiectivele financiare ale sistemului de securitate prin respectarea cerintelor.
 Se ocupa de pregatirea unui buget anual, programarea cheltuielilor,  analizarea variatiilor financiare si initierea actiunilor corective.
 Protejeaza resursele informatice prin dezvoltarea de strategii de  securitate. De asemenea, se asigura de controlul, monitorizarea,  evaluarea si gestionarea sistemelor de securitate.
 Stabileste sisteme de pregatire si instruieste personalul cum sa  actioneze in cazul unor dezastre si efectueaza frecvent teste in vederea  respectarii acestora de catre angajati.
 Dezvolta gradul de constientizare a importantei securitatii prin  directionarea programelor de orientare si de formare si prin consilierea  clientilor.
 Anunta managementul superior despre identificarea problemelor critice de  securitate, recomandand solutii de reducere a riscurilor.
Competente si calificari:
 Cunostinte privind securitatea informatiilor, securitatea retelelor,  managementul calitatii, managementul tehnic, monitorizarea cheltuielilor  bugetare, planificarea strategica, supraveghere, luarea deciziilor,  rezolvarea problemelor, analizarea informatiilor.
Beneficii oferite:
Salariu motivant (in functie de cunostinte si experienta). Stabilitate, mediu de lucru placut si o atmosfera relaxata. 
 Desigur, poti enumara orice alte beneficii le oferi angajatilor.
Descrierea companiei
 La final se cere o scurta descriere a companiei, astfel incat viitorul angajat sa stie pentru cine urmeaza sa lucreze.