ARTICOLE

Cum sa scrii un anunt de angajare pentru postul de manager de restaurant

Cum sa scrii un anunt de angajare pentru postul de manager de restaurant

Cauti un manager bun pentru restaurantul tau? Cheia in gasirea candidatului perfect este redactarea unui anunt de angajare. Invata cum sa scrii cel mai bun anunt de angajare pentru postul de manager de restaurant.

Rolul si importanta unui manager de restaurant

Managerul de restaurant este responsabil pentru conducerea si gestionarea unui restaurant. Acesta este responsabil pentru buna functionare a localului, de la recrutarea si angajarea personalului restaurantului, instruirea acestuia si supravegherea calitatii alimentelor, la dezvoltarea de meniuri si pana la intampinarea si servirea oaspetilor din restaurant. Tot acesta este responsabil cu dezvoltarea strategiilor de marketing si cu promovarea restaurantului.

Model de anunt de angajare pentru un manager de restaurant

Acum ca am aflat care este importanta si rolul unui manager de restaurant putem scrie un anunt de angajare. Iata ce responsabilitati are acesta si ce trebuie sa stie sa faca.

Responsabilitatile unui manager de restaurant:

Cerinte:

Realizeaza obiectivele resurselor umane prin: recrutarea, selectia, instruirea, consilierea si disciplinarea angajatilor. Le comunica asteptarile profesionale si planifica, monitorizeaza, evalueaza si revizuieste contributiile personalului la locul de munca.

Realizeaza obiectivele operationale ale restaurantului, contribuind cu informatii si recomandari la planurile strategice. Pregateste si completeaza planurile de actiune. Implementeaza standarde de productie, productivitate, calitate si servicii pentru clienti. Se implica in rezolvarea problemelor aparute si finalizarea auditurilor.

Se ocupa de identificarea tendintelor, determinarea imbunatatirilor sistemului si implementeaza schimbari cand este cazul.

Respecta obiectivele financiare ale restaurantului prin prognozarea cerintelor si realizarea unui buget anual; programarea cheltuielilor, analizarea variatiilor si initierea de actiuni corective.

Planifica meniurile consultandu-se cu bucatarii sefi, estimeaza costul si profitul pentru meniu si ajusteaza meniul, daca este cazul.

Controleaza costurile prin evaluarea portiilor si a procesului de preparare a mancarurilor, minimizarea deseurilor si asigurarea unei inalte calitati a pregatirii platingului.

Evita provocarile juridice prin conformarea cu regulamentul comisiei privind vanzarea bauturilor alcoolice.

Maximizeaza rentabilitatea barului asigurand controlul portiilor si monitorizarea acuratetei tarifelor.

Se ocupa de promovarea restaurantului prin plasarea de anunturi, invitarea editorilor de specialitate la degustari pentru a scrie recenzii, contactarea presei locale si nationale pentru acordarea de interviuri si/sau realizarea de parteneriate si promovarea intensa pe retelele sociale. Nu in ultimul rand, incurajeaza companiile locale sa organizeze evenimente sociale la restaurant.

Mentine un mediu sigur si sanatos prin stabilirea, respectarea si aplicarea standardelor si procedurilor de curatenie si respectarea reglementarilor legale privind siguranta clientilor si a personalului. Elaboreaza planuri de actiune in caz de dezastre si instruieste personalul in acest sens; se asigura de functionarea sistemelor de securitate si a sprinklerelor si de intretinerea parcarii si a cailor de acces.

Mentine ambianta prin controlarea si asigurarea iluminatului adecvat, a muzicii de fundal, a lenjeriei, a paharelor, a veseliei si a calitatii acestora, dar si a modului in care sunt asezate la mese; monitorizeaza prezentarea platingurilor. 

Isi actualizeaza in permanenta cunostintele in domeniu prin participarea la oportunitati educationale, citirea publicatiilor profesionale, participarea la evenimente specifice, studierea cerintelor pietei si analizarea concurentei. 

Competente si calificari: 

Managementul oamenilor, planificare, incurajarea muncii in echipa, oferirea de feedback, experiente in serviciul cu clienti, dezvoltarea bugetelor, auto-motivare, nivel energetic crescut, multi-tasking, rezolvarea conflictelor, bune abilitati de comunicare. 

Beneficii oferite:

●     salariu motivant (in functie de cunostinte si experienta).

●     stabilitate, mediu de lucru placut si o atmosfera relaxata.

Desigur, poti enumera orice alte beneficii le oferi angajatilor.

Descrierea companiei

La final se cere o scurta descriere a companiei, astfel incat viitorul angajat sa stie pentru cine urmeaza sa lucreze.