ARTICOLE

Ce trebuie sa faca un director de creatie

Ce trebuie sa faca un director de creatie

Iti doresti sa scrii cel mai bun anunt de angajare pentru postul de director de creatie? Iata un model de anunt care te va ajuta sa atragi cei mai buni angajati si pe care, totodata, il poti folosi si ca fisa de post.

In schimb, daca esti de partea cealalta a baricadei si vrei sa urmezi aceasta cariera, insa nu stii ce trebuie sa faca un director de creatie, te invitam sa afli din randurile de mai jos.

Rolul si importanta unui director de creatie

Directorul de creatie este acea persoana care coordoneaza si evalueaza echipa de creatie. Acesta se asigura ca materialele promotionale sunt create la timp si trebuie sa cunoasca foarte bine cele mai noi tehnologii in domeniu si sa le aplice in munca zilnica.

Un director de creatie vine intotdeauna cu idei originale pentru a concepe materialele promotionale pentru clienti, indiferent ca acestia isi doresc o reclama televizata sau pur si simplu un pliant publicitar. Acesta se implica in toate etapele proiectului, de la conceptul initial pana la obtinerea produsului final.

In functie de agentia sau compania in care lucreaza, directorul de creatie poate lucra cu urmatoarele tipuri de media: televiziune si radio, internet sau materiale promotionale printate (brosuri, flyere, pliante, etc), ori poate crea campanii online pentru diverse site-uri. Indiferent de obiectiv, directorul de creatie trebuie sa aiba o experienta vasta in spate pentru a putea face fata provocarilor zilnice.

Responsabilitatile unui director de creatie:

Acum ca am aflat care este importanta si rolul unui director de creatie, putem scrie un anunt de angajare. Iata ce responsabilitati are acesta si ce trebuie sa faca:

Realizeaza proiecte alaturi de echipa de creatie prin planificarea, instruirea si asignarea taskurilor.
Respecta standardele de lucru prin respectarea standardelor de productie si calitate tinand cont de cerintele clientilor; identifica imbunatatiri ale procesului de lucru.
Stabileste cerintele de productie prin revizuirea cerintelor clientilor.
Respecta timpul limita stabilit si se incadreaza in costurile de baza.
Desfasoara proiecte de cercetare si documentare.
Stabileste programul de productie prin comunicarea directa cu departamentul de creatie, copywriting si de productie; Schiteaza conceptele de baza; coordoneaza activitatile creative.
Genereaza concepte si idei creative pentru a implini necesitatile de publicitate ale clientului.
Stabileste continutul proiectului prin revizuirea si aprobarea materialelor de arta primite de la echipa de creatie.
Obtine aprobarea clientului prin prezentarea produselor finale.
Dezvolta strategii de marketing prin examinarea obiectivelor clientului; Planifica si creeaza noi concepte pentru atragerea de noi clienti, alaturi de departamentul de marketing.
Revizuieste planul de marketing prin analizarea rezultatelor campaniei; identificarea oportunitatilor de extindere.
Angajeaza fotografi, artisti sau producatori de film pentru a lucra la proiectele obtinute; intelegerea audientei tinta si a sectorului caruia ii este adresata publicitatea.

Beneficii oferite:

salariu motivant (in functie de cunostinte si experienta).
stabilitate, mediu de lucru placut si o atmosfera relaxata.

Desigur, poti enumara orice alte beneficii le oferi angajatilor.

Descrierea companiei

La final se cere o scurta descriere a companiei, astfel incat viitorul angajat sa stie pentru cine urmeaza sa lucreze.