ARTICOLE

Cum scrii un anunt de angajare pentru un specialist in suport tehnic

Vrei sa angajezi un specialist in suport tehnic? Fie ca iti doresti un Technical Support Specialist sau un Technical Support Reprezentant am pregatit pentru tine un template din care sa te inspiri pentru a scrie cel mai bun anunt de angajare.


Technical Support Specialist (Specialist in asistenta tehnica)

Un specialist in asistenta tehnica se ocupa de perfectionarea sistemului informatic, fiind la curent cu noutatile aparute pe piata in materie de aplicatii si echipamente.

Responsabilitatile unui specialist in asistenta tehnica:

Evalueaza potentialul sistemului prin testarea compatibilitatii programelor noi cu programele existente.

Evaluează posibilitatea de extindere si/sau imbunatatire a programelor prin studierea programelor si a capacitatii sistemului informatic.

Realizeaza obiectivele sistemului informatic prin colectarea de date pertinente; identifica si evalueaza problemele; recomanda un mod de actiune privind solutionarea acestora.

Se ocupa de testarea programelor noi si compararea programelor cu standarde stabilite. Face modificari cand este necesar.

Imbunatateste programele existente prin revizuirea obiectivelor si specificatiilor; evaluarea modificarilor propuse. Recomanda schimbari cand sunt necesare si se ocupa de realizarea acestora.

Evalueaza software-urile existente pe piata prin studierea obiectivelor echipei, inainte de a propune achizitionarea acestora; se ocupa de testarea compatibilitatii software-ului cu hardware-ul si programele informatice existente.

Se ocupa de incarcarea software-ului in calculator si introducerea comenzilor necesare.

Se ocupa de schimbarea si instalarea hardware-ului in calculator si se asigura de buna functionare a acestora.

Maximizeaza utilizarea hardware-ului si software-ului prin instruirea angajatilor privind folosirea acestora si raspunzand la intrebarile acestora.

Mentine capacitatea sistemului prin testarea componentelor calculatorului.

Pregateste referinte pentru utilizatori si se ocupa de scrierea instructiunilor de utilizare.

Mentine istoricul privind echipamentele si programele folosite prin documentarea si inventarierea acestora. Se ocupa de revizia echipamentelor de lucru.

Se asigura de pastrarea datelor confidentiale ale utilizatorilor.


Technical Support Representative (Reprezentant suport tehnic)

Un reprezentant de suport tehnic se ocupa de oferirea de suport tehnic utilizatorilor prin cercetarea problemei cu care acestia se confrunta si prin raspunderea la intrebarile pe care le au. Se ocupa de mentinerea echipamentelor in stare de functionare si repararea acestora cand este necesar.

Responsabilitatile unui reprezentant de suport tehnic:

Ofera raspunsuri clientilor prin identificarea problemelor; cercetarea problemelor; ghidarea clientului pentru a rezolva problema, pas cu pas.

Imbunatateste experientele clientilor prin scrierea si intretinerea unui ghid privind utilizarea echipamentului si repararea micilor probleme ce pot aparea pe parcursul folosirii acestuia.

Participa la dezvoltarea programelor de instruire a clientilor prin identificarea problemelor si recomandarea limbajului de instruire al acestora, astfel incat sa fie scris pe intelesul tuturor.

Evita provocarile juridice asigurandu-se de respectarea acordurilor privind serviciile.

Imbunatateste performanta sistemului prin identificarea problemelor; recomanda modificari cand este cazul.