ARTICOLE

Cum sa scrii un anunt de angajare pentru postul de Business Development Manager

Iti doresti sa angajezi un Business Development Manager si vrei sa scrii cel mai bun anunt? Iata un model de anunt de angajare care te va ajuta sa realizezi un anunt care sa atraga candidati calificati pentru postul de Business Development Manager. Desigur, il poti adapta in functie de cerintele tale si nevoile companiei.

Rolul si importanta unui Business Development Manager

Un Business Development Manager (cunoscut si ca Manager de Dezvoltare) realizeaza planurile de afacere ale unei companii. Acesta se ocupa de intreaga strategie de marketing, de la definirea produsului sau serviciilor pe care compania le promoveaza, dezvoltarea acestora, negocierea si inchiderea realtiilor de afaceri.

Model de anunt de angajare pentru Business Development Manager

Acum ca am aflat care este importanta si rolul unui Business Development Manager, putem scrie un anunt de angajare. Iata ce responsabilitati are acesta si ce trebuie sa stie sa faca.

Responsabilitatile unui Business Development Manager:

Creeaza pozitia pe piata prin localizarea, dezvoltarea, definirea, negocierea si incheierea relatiilor de afaceri.
Un Business Development Manager se ocupa de crearea strategiilor de marketing pentru a vinde produsele companiei. Acesta se ocupa de localizarea clientilor, definirea produselor, negocierea si inchiderea contractelor.

Cerinte:
Identifica ultimele trenduri prin cercetarea industriei, a evenimentelor, publicatiilor si a pietei; Identifica sau propune potentiale oferte de afaceri prin contactarea de parteneri; Descopera si exploreaza noi oportunitati de dezvoltare; Cerceteaza potentialele oferte de afaceri prin analizarea strategiilor de marketing, analizand cerintele pietei, potentialul cumparatorilor si veniturile acestora; rezolvarea prioritatilor interne; recomanda investitii în capitaluri proprii. Elaboreaza strategii si pozitii de marketing si negociere prin studierea avantajelor si a riscurilor; examinarea riscurilor si a potentialului; estimarea nevoilor si a obiectivelor partenerilor. Incheie noi negocieri, asigurandu-se de elaborarea si negocierea contractelor, pentru fiecare client in parte. Protejeaza organizatia prin pastrarea confidentialitatii informatiilor. Se documenteaza constant si isi imbunatateste cunostintele citind materiale de specialitate, fiind la curent cu noile strategii de marketing si participand la evenimente si conferinte relevante. Imbunatateste reputatia companiei prin explorarea de oportunitati si adaugand un plus de valoare produselor si serviciilor.

Competente si calificari:

Pasiune pentru marketing, motivare pentru vanzari, abilitati de prospectare, planuri de vanzari, vanzari in functie de nevoile clientilor, managementul teritorial, cunoasterea pietei, persoana dinamica, orientata spre atingerea obiectivelor.

Beneficii oferite: Salariu motivant (in functie de cunostinte si experienta). Stabilitate, mediu de lucru placut si o atmosfera relaxata.

Desigur, poti enumara orice alte beneficii le oferi angajatilor.

Descrierea companiei

La final se cere o scurta descriere a companiei, astfel incat viitorul angajat sa stie pentru cine urmeaza sa lucreze.