ARTICOLE

Ai nevoie de un Payroll supervisor? Cum sa scrii un anunt de angajare atractiv

Ai nevoie de un Payroll supervisor? Cum sa scrii un anunt de angajare atractiv

Daca te afli in cautarea unui Payroll supervisor am pregatit pentru tine un model de anunt de angajare pe care sa-l folosesti drept model pentru a scrie propriul anunt. In plus, il poti folosi si pentru intocmirea fisei de post. Iata care sunt principalele atributii pe care le are un Payroll supervisor.

Rolul si importanta unui Payroll supervisor

In primul rand este important sa stim ca un Payroll supervisor este responsabil cu supravegherea echipei responsabile de acordarea salariilor, asigurandu-se ca toate procesele sunt executate in mod corespunzator si in timp util. Cauta in permanenta moduri in care pot fi imbunatatite procesele operationale si vine cu noi solutii de optimizare a serviciilor. In plus, se ocupa de gestionarea relatiilor interne si/sau externe cu clientii.

Model de anunt de angajare pentru Payroll supervisor

Acum ca am aflat care este importanta si rolul unui Payroll supervisor putem scrie un anunt de angajare. Iata ce responsabilitati are acesta si ce trebuie sa stie sa faca.

Responsabilitatile unui Payroll supervisor:

Cerinte:

Realizeaza obiectivele privind resursele umane prin selectarea, instruirea, atribuirea, planificarea, consilierea si disciplina angajatilor, dar si comunicarea asteptarilor profesionale de la acestia. De asemenea, se ocupa cu planificarea, monitorizarea si evaluarea contributiilor angajatilor, recomandand actiuni de compensare.

Respecta standardele operationale de salarizare prin contributia la planurile strategice si la revizuirea acestora. Implementeaza standarde de productie, productivitate, calitate si servicii pentru clienti. Se ocupa cu rezolvarea problemelor si identificarea de imbunatatiri ale sistemului.

Respecta standardele financiare privind salarizarea prin furnizarea de informatii privid bugetele anuale, cheltuielile de monitorizare, identificarea erorilor si corectarea acestora.

Se ocupa de actualizarea registrelor prin revizuirea si introducerea modificarilor aduse scutirilor de impozit, modificarilor ce tin de asigurari, deduceri, statut si salariu platit, dar si calcularea zilelor de concediu.

Pregateste plata prin verificarea inregistrarilor de timp; calcularea si efectuarea transferurilor electronice; calcularea si acordarea de bonusuri.

Echilibreaza conturile de salarizare prin controlul informatiilor, identificarea si rezolvarea discrepantelor si initierea intrarilor in jurnal.

Stabileste obligatiile privind salariile prin introducerea informatiilor fiscale privind veniturile si asigurarile sociale, precum si alocatiile salariale.

Indeplineste cerintele privind garantia salariala prin completarea formularelor; ajustarea inregistrarilor salariale, documentarea si transmiterea erorilor.

Achizitioneaza obligatiuni de economisire prin mentinerea inregistrarilor privind deducerea. Se ocupa de completarea formularelor; coordonarea registrului limitelor de energie regenerabila, initierea deducerilor, ordonarea obligatiunilor si inregistrarea achizitiilor.

Mentine asigurarea de viata prin actualizarea calculelor, pregatirea si initierea platilor.

Efectueaza platile fiscale prin colectarea si verificarea datelor, pregatirea rapoartelor fiscale de stat si locale.

Isi imbunatateste in permanenta cunostintele profesionale si tehnice prin participarea la atelierele educationale si cursuri de specialitate, dar si prin citirea publicatiilor de specialitate.

Competente si calificari:

Management skills, abilitati de lucru in echipa, cunostinte privind taxele si impozitele, buna comunicare, cunostinte de lucru cu calculatorul, cunostinte privind acordarea salariilor si calcularea bonusurilor, cunoasterea dreptului muncii.

Beneficii oferite: 

●     salariu motivant (in functie de cunostinte si experienta).

●     stabilitate, mediu de lucru placut si o atmosfera relaxata.

Desigur, poti enumera orice alte beneficii le oferi angajatilor.

Descrierea companiei

La final se cere o scurta descriere a companiei, astfel incat viitorul angajat sa stie pentru cine urmeaza sa lucreze.