ARTICOLE

Specializeaza-te ca inspector salarii!

În prezent, companiile medii și mari au nevoie de un departament HR cu o structură bine definită, capabilă să gestioneze cu eficiență cea mai importantă resursă a lor: angajații.

Deoarece, salariul lunar este motivul și motivația oricărui angajat în a-și presta cu eficiență activitatea, calculul corect al acestuia reprezintă o prioritate esențială.

În orice organizație, persoana responsabilă de calculul salariilor conform contextului legislativ este inspectorul de salarii.

Care este rolul inspectorului de salarii într-o organizație?

Inspectorul de salarii este o persoană angajată în cadrul serviciului de Salarizare fiind subordonat fie Departamentului de Resurse umane, fie celui de Contabilitate.

Indiferent de domeniul de activitate al companiei, inspectorul salarii se va asigura de:

- calculul corect al drepturilor salariale (salarii nete, concedii medicale, concedii de odihnă, realizarea pontajelor pentru întocmirea statului de plată);

- calculul contribuțiilor lunare datorate bugetului de stat de către salariați și angajator.

Practic, inspectorul de salarii va avea rolul de a aplica toate prevederile legislative referitoare la sistemul de salarizare a întregului personal angajat.

Cum te poți specializa ca inspector salarii?

Cu ajutorul cursului de specializare ca  inspector salarii!

Îți vei îmbogăți astfel, cunoștințele în domeniul salarizării și vei primi tot sprijinul trainerilor cu experiență, pentru a ajunge profesionist(ă).

Așadar, dacă ești o persoană cu studii medii și diplomă de BAC, pasionată de calculul matematic și dornic(ă) de a cunoaște mai mult, atunci această meserie este pentru tine!

Specializează-te ca și inspector salarii și vei fi ajunge să practici una dintre cele mai căutate meserii!

Alături de inspectorul resurse umane, un inspector de salarii specialist va aduce performanță oricărei companii prin asigurarea completă de personal calificat și corect recompensat.

Fii chiar tu persoana care va face acel calcul eficient pentru orice companie!

Devino inspector salarii, alături de Premium Teaching!

Cu ajutorul cursului de Inspector salarii, susținut în cadrul Premium Teaching, vei înțelege modul corect de calcul al salariilor prin exemple teoretice și aplicații practice.

Acest curs este acreditat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC) și se finalizează printr-un examen susținut în fața unei comisii desemnate de către aceasta.

Vei obține la finalul absolvirii o diplomă autorizată de către Ministerul Muncii și Ministerul Educației - o garanție în plus pentru specializarea ta.

Iată câteva dintre noțiunile pe care le vei învăța, parcurgând cursul de inspector salarii:

- prezentarea cadrului legislativ ce stă la baza calculului salariilor;

- metode concrete de calcul al salariilor, dar și al impozitelor și taxelor aferente;

- noțiuni de calcul al veniturilor obținute din contractul de drepturi de autor, contractul; civil de prestări servicii sau contractul de mandat;

- întocmirea declarației unice 112;

- utilizarea unui soft de salarii

Astfel, după finalizarea acestui curs vei fi capabil(ă) să gestionezi documente de calcul salarial, cum ar fi: concedii medicale, fluturași de salariu, calcul pontaj, sporuri la salariu ș.a

Indiferent dacă ești un începător în domeniul salarizării sau dorești să te specializezi, acest curs va fi un câștig pentru tine.

Ești o persoană care își dorește să practice cu succes și profesionalism meseria de inspector salarii?

Alături de Premium Teaching vei găsi tot suportul necesar!

Cere mai multe informații despre înscriere și condițiile de participare la sediul Premium Teaching din București - Bld Iuliu Maniu, nr. 7, corp 1, etaj 2, sector 6 sau la unul dintre numerele de contact: 0745 134 989, 0722 815 074 sau 0733 620 458!

Investește în cariera ta!