3rd Level IT-Support

EBS Romania S.R.L.

09-01-2013 | EXPIRA LA 08-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Der Projekt wird on stite in München stattfinden.

Unterstützung der Kunden telefonisch und schriftlich bei IT-technischen Fragen zu und Problemen mit RPLAN e3

Inhaltliche Bearbeitung von Anfragen und Weiterleitung an den Entwicklungsbereich entsprechend internem Workflow
2nd./3rd. Level Support für Kunden

Unterstützung im Testcenterbetrieb für die Qualitätssicherung sowie der Installation von Demosystemen intern/extern

Zusammenarbeit mit dem Produktmanagement und Entwicklern hinsichtlich Kundenfeedback und Fehlerbehebungen

Vorbereitung und Durchführung von Installationen, Updates und anderen Supportthemen, z.B. Einspielen von Patches


CERINTE

IT gerichtete Ausbildung

Mind. 2 Jahre Berufserfahrung im Support

Betriebssysteme: Suse, Linux, Solaris oder Windows (mind. 1)
Datenbanken: Kenntnisse im Bereich Datenbanken (Oracle, MS-SQL, Admin. / Installation)

Programmiersprachen: Java (Scripts erstellen wünschenswert)
Administratives Wissen im Bereich Applikationsserver, Webserver, Tomcat, WebLogic, Websphere, Netweaver, Apache, IIS
Erfahrungen im Bereich Cloud / SaaS


DESCRIEREA FIRMEI

Calitatea companiei noastre este dată de cei peste 430 de oameni (media de vârstă 28 ani) care lucrează în ea şi de clienţii care ne-au acordat încrederea. Echipa EBS este formată atât din programatori, consultanţi IT şi economici cu experienţă relevantă în dezvoltarea de software şi servicii asimilate, cât şi din colegi aflaţi la început de drum.

Deşi organizaţional EBS are alura unei multinaţionale, biroul CEO este un loc familiar fiecăruia dintre noi. Echipa managerială EBS este o echipă matură, dar în acelaşi timp tânără, cea mai mare parte a ei fiind constituită din oameni care au crescut şi s-au dezvoltat în cadrul firmei noastre.
În EBS oamenii contează mai mult decât rigoarea proceselor de business. Procesele de business ale EBS sunt elabo-rate de către echipa EBS şi nu de către o instanţă decizională dintr-un alt colţ al lumii.

Privind prin prisma clienţilor externi, succesul celor 11 ani de activitate EBS se identifică cu mărci şi firme de renume consacrate pe plan european şi internaţional, precum BMW, Ford, Daimler, SAP AG, SAB Miller, Delphi Packard, Elec-trolux, Fujitsu Siemens, statul german şi UE.

Pe plan naţional şi internaţional EBS acoperă întregul ciclu de viaţă al unui produs software, începând cu etapa de analiză, consultantă, dezvoltare, testare, implementare, asigurarea calităţii până la servicii de training, support, mentenanţă şi application management.

Tehnologiile de dezvoltare software folosite în EBS sunt:

.Net 4.0 (WPF, WCF, WF, Entity Framework, ASP.NET, Silverlight, Sharepoint).
SAP ABAP (BSP, Dynpro, WebDynpro, Smart Forms, SAP Script, Adobe Forms, ALV, BAPI, ABAP OO).
Java 6 (JSF, J2EE, EJB, Struts, Hibernate).

Dacă înainte să aplici doreşti să ai o discuţie clarificatoare cu o persoană din cadrul EBS (viitor coleg, membru al bordu-lui, CEO), abordeaz-o cu încredere pe Bianca Szedlak, Senior Executive Recruting & Selection.
Pentru această discuţie îţi stăm la dispoziţie între orele: 08:00 – 22:00.
E-mail: bianca.szedlak@ebs.ro
Mobil: 0749 168 844
www.ebs.ro