Reprezentant Servicii Tehnice Clienti

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

31-07-2015 | EXPIRA LA 30-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop: Desfasoara activitatea de suport tehnic pentru clienţii fizici si juridici de Voce, VoIP, VOCE FMC/GSM Fix & Mobile, Date si Televiziune ai Companiei, aplicând cunoştinţele de specialitate pentru a răspunde solicitărilor acestora şi a le rezolva problemele în timp util; dupa caz, promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile companiei.

Responsabilitati principale:
◦Îndeplineşte toate activităţile specifice din cadrul structurii din care face parte:◦ofera suport tehnic prin telefon pentru clientii fizici si juridici de servicii de VOCE ;
◦oferă suport tehnic prin telefon pentru clienţii fizici si juridici privind serviciile oferite pe tehnologia VOIP FTTX, precum şi pentru testare şi diagnosticare - nivel de suport 1;
◦oferă suport tehnic prin telefon pentru clienţii fizici si juridici privind serviciile VOCE FMC/GSM Fix & Mobile , precum şi pentru testare şi diagnosticare - nivel de suport 1
◦ofera suport tehnic prin telefon pentru clientii fizici si juridici privind serviciile de Televiziune si servicii aditionale de televiziune ;
◦oferă suport tehnic prin telefon pentru clienţii fizici si juridici de servicii de DATE privind configurarea conexiunii de acces Internet, instalarea modemului, configurarea conturilor de email, configurarea serviciilor de webhosting, configurări pentru clientii, ADSL, VDSL şi Dial-up, precum şi pentru testare şi diagnosticare - nivel de suport 1;
◦asigură suport pentru schimbarea parolelor de acces la cererea utilizatorilor;
◦primeşte, înregistrează şi rezolvă în limita competenţelor reclamaţiile clienţilor fizici şi juridici sau le direcţionează către entitatile responsabile , dupa caz, pentru soluţionare;
◦oferă răspunsuri la problemele clienţilor fizici şi juridici sosite prin email sau, dupa caz, le direcţionează către entitatile responsabile in vederea rezolvarii şi urmăreşte soluţionarea acestora;
◦serveşte ca legatură de comunicare între clienţii fizici, juridici şi personalul de vânzări pentru a asigura receptivitate maximă.


CERINTE

Studii:
◦Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).

Experienţa în muncă:
◦Minim 6 luni de experienta in aria relatiilor cu clientii.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
◦Cunoştinţe elementare despre produsele şi serviciile companiei, cunoştinţe de IP si networking;
◦Bune abilităţi de comunicare si de ascultare;
◦Capacitate de lucru în echipă;
◦Autocontrol, stabilitate emoţională;
◦Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
◦Orientare catre client ;
◦Orientare catre rezultate;
◦Buna cunoastere a limbii engleze constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.