Operator call center

COMPEXIT TRADING

20-11-2013 | EXPIRA LA 22-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contacteaza telefonic clientii companiei (service/vanzari) pentru evaluarea satisfactiei clientilor;
Contacteaza telefonic clientii de service pentru reamintirea diverselor scadente si vanzarea pachetelor de servicii specifice.
Colecteaza si actualizeaza date cu privire la clientii actuali si clientii potentiali, persoane fizice si juridice.


CERINTE

Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
Usurinta in initierea si sustinerea relatiilor interpersonale;
Capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona situatii dificile.
Capacitate de analiza si sinteza;
Atitudine proactiva si orientare catre client;
Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului;


DESCRIEREA FIRMEI

Compexit Trading asigura servicii auto complete (consiliere, cumparare, vanzare, garantie, intretinere, reparatii, piese, accesorizari, buy-back, rent-a-car).
Misiunea firmei este sa construiasca, dezvolte si perfectioneze continuu competentele sale in sfera serviciilor si produselor auto, astfel incat sa devina alegerea naturala pentru cumpararea, intretinerea, repararea si reinnoirea parcului de autoturisme in Cluj si judetele invecinate si in perspectiva in toata Transilvania.