Specialist Suport

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

28-03-2016 | EXPIRA LA 27-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Manager Service Terminale/ Directia Executiva Procese Clienti Romania
Localitate: Bucuresti

SCOP: Acorda suport administrativ Managerului Service pe parcursul implementarii si personalizarii aplicatiei SAP pentru Service in cadrul companiei.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Acorda suport administrativ Managerului Service pe parcursul implementarii si personalizarii aplicatiei SAP pentru Service in cadrul organizatiei (urmareste derularea etapelor de implementare, deruleaza activitati administrative, etc.).
• Actioneaza ca interfata de comunicare intre furnizorul extern al aplicatiei SAP si departamentul Service, astfel incat sa asigure o implementare a sistemului fara dificultati.
• Ofera in mod permanent suport privind utilizarea sistemului catre angajatii Germanos (inclusiv angajatilor din magazine), actionand ca si administrator intern al acesteia.
• Actioneaza ca punct de contact intre utilizatorii interni ai sistemului si furnizorul extern, astfel incat toate problemele legate de functionarea acestuia sunt comunicate si rezolvate.
• Intocmeste rapoarte privind activitatea Service-ului (generandu-le din sistem/aplicatie sau manual), in mod periodic si la cerere.
• Asigura confidentialitatea si siguranta informatiilor folosite pe parcursul indeplinirii responsabilitatilor postului.


CERINTE

Studii:
• Liceu / scoala profesionala (preferabil profil economic).
Experienţa în muncă:
• Experienta anterioara in cadrul unui service GSM – reprezinta avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunostinte de baza de contabilitate (contabilitate primara).
• Cunostinte de limba engleza – nivel avansat.
• Cunostinte PC - MS Office (Excel – avansat, Word si PowerPoint – mediu).
• Initiativă
• Orientare către rezultate
• Soluţionarea problemelor
• Orientare către client
• Flexibilitate
• Muncă în echipă


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.