Specialist Online Senior, Departament e-Activities Core Business Romania

Cosmote Telecommunications

11-03-2014 | EXPIRA LA 10-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Menține standardele înalte în toate activitățile de vânzare online, monitorizand activitățile zilnice de vânzări;
• Contribuie cu soluții la problemele identificate care decurg din activitățilele online zilnice, precum și cu soluții la problemele clienților, in conformitate cu politicile companiei;
• Participa la realizarea obiectivelor stabilite de venit, formuland si implementand propuneri pentru atingerea obiectivelor de vânzări online;
• Asigura livrarea resurselor administrative si logistice necesare pentru finalizarea eficienta a vanzarilor online;
• Se implica in coordonarea activitatilor de vânzăre și de marketing online împreună cu departamentele relevante, precum: comunicare de marketing, marketing de produs, logistica, relatii clienti, financiar, etc;
• Asigura punerea în aplicare a procedurilor financiare necesare pentru finalizarea unui proces optim de vânzari online;
• Dezvolta si gestioneaza activitatile de marketing online pe canale digitale;
• Coordoneaza activitatile aferente rețelelor sociale mass-media;
• Dezvolta și pune în aplicare programe de trimitere de la furnizor catre client;
• Dezvolta gradul de utilizare a site-urilor, în colaborare cu echipa de dezvoltare;
• Este responsabil de campaniile online pentru ca acestea sa fie compatibile/aliniate cu alte activități de marketing offline;
• Executa activitati de analiză si monitorizare a activitatilor online/web;
• Dezvolta și implementeaza campanii de tipul “direct mail” si campanii de marketing online;
• Monitorizeaza tendințele pieței și inovațiile din piața de publicitate on-line si mass - media și implementează cele mai bune și mai eficiente metode care optimizeaza veniturile aferente canalelor online;
• Gestioneaza bugetele de publicitate online si costurile de monitorizare site-uri;
• Pregătește rapoarte cantitative si calitative asupra activitatilor online pentru echipa de management;
• Executa analize care reflecta rata de recuperare a investitiilor aduse;
• Pregateste rapoarte de vânzări și prognoze solicitate de management , monitorizand și raportand vânzările / rezultatul serviciilor;
• Evalueaza rezultatele de la nivelul echipei si intreprinde actiuni corective, daca acestea sunt necesare, asigurand o comunicare adecvata a acestor tipuri de probleme catre echipa de management;
• Informeaza superiorul direct asupra activităților desfășurate și rezultatele obținute, provocările care apar, precum și acțiunile corective propuse, împreună cu activitățile planificate.


CERINTE

• Studii superioare (Marketing/Administrarea Afacerii constituie avantaj)
• Minim 2 ani experienta similara anterioara sau minimum 3 ani experienta in vanzari telecom sau marketing retail
• Cunostinte de acces CMS Website / experiența utilizatorului
• Cunostinte de Google Analytics
• Cunostinte de dezvoltare/scriere conținut web
• Managementul proiectelor
• Cunostinde de cumparare spatii media pentru spatii off & online
• Abilitatea de a conduce campanii în scopul de a spori în mod semnificativ dezvoltarea afacerii
• Abilitati de dimensionare, implementare și măsurare a campaniilor de e-mail
• Capacitatea de a executa activitati de segmentare a consumatorilor și de a coordona agențiile externe
• Cunoștințele despre piața și produsele din domeniul telecomunicațiilor
• Cunoașterea principiilor și procedurile de operare și întreținere
• Cunoștințe excelente de Microsoft Office, Excel, Power Point
• Organizare, proactivitate și multi-tasking
• Capacitatea de a organiza și planifica activitățile și resursele
• Abilitati de motivare si evaluare a echipei
• Capacitatea foarte bună de a gestiona sarcini complexe
• Bune abilitati analitice și de planificare
• Spirit de echipa, creativitate, auto-motivare
• Gândire analitică și orientare catre rezultate
• Excelente abilitati de comunicare și abilități interpersonale
• Abilitatea de a lucra sub presiune pentru a respecta termenele
• Inițiativă și entuziasm față de clienti
• Abilitati de prezentare si raportare
• Capacitatea de evaluare a rezultatelor, resurselor si perforantei la nivelul echipei
• Abilitati de trainer, priritizare si alocare sarcini de lucru
• Analiza si rezolvarea problemelor
• Limba engleza nivel avansat este obligatorie


DESCRIEREA FIRMEI

COSMOTE Romania, member of the Greek-based COSMOTE Group, was launched in December 2005 with the purpose of making mobile telephony accessible to all Romanians. COSMOTE Romania is committed to changing the mobile communications landscape for the benefit of the Romanian consumer by offering competitive services at the most affordable and accessible tariffs. Sharing COSMOTE Greece corporate philosophy, COSMOTE Romania brings to the Romanian market the Group s vision, creativity, commitment and customer centric philosophy. COSMOTE today has the widest presence in South Eastern Europe in mobile telephony, offering its customers clear benefits, quality of service and value for money. COSMOTE Romania is committed to bringing the same level of satisfaction and success to the Romanian market. The company s management team consists of highly qualified experts from the mobile telecommunications industry and key executives from Greece and Romania instilling wealth of technical, commercial and brand development knowledge. COSMOTE Romania is one of the most active employers on the market, expanding its team by 50% from 400 in December 2005 to 600 at the end of August 2006. Under the slogan - Together We Grow- , COSMOTE Romania s employee philosophy is focused on combined professional development and company growth, teamwork, innovation and enthusiasm. For more information, please access www.cosmote.ro.