Specialist Managementul Proceselor

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

10-11-2015 | EXPIRA LA 10-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul raporteaza: Manager Managementul Proceselor Romania/ Directia Executiva Strategie, Transformare si Servicii Wholesale Romania
Durata contractului: determinat, 1 an

SCOP: Participa la implementarea proceselor in companie in conformitate cu cerintele companiei si cu alinierea la directivele la directivele managementului.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Creaza un model orientat catre proces, o descriere clara a responsabililor de proces si a responsabilitatilor acestora;
- Imbunatateste continuu procesele interne cu scopul de a creste eficienta companiei;
- Aliniaza procesele interne cu cerintele actionarilor / altor parti interesate;
- Analizeaza, concepe designul, modelul si documentatia necesare proceselor corporate, ca baza pentru imbunatatirea eficientei generale a companiei;
- Acorda suport unitatilor organizationale pe parcursul implementarii proceselor aprobate pentru a asigura eficienta implementarii acestora;
- Analizeaza impactul proiectelor cu privire la modificarea proceselor existente/ implementarea de procese noi (audituri interne si verificari pentru evaluarea conformitatii cu procesele de business /SOX);
- Evalueaza si dezvolta tehnici imbunatatite pentru analiza si monitorizarea eficientei si eficacitatii proceselor (KPIs, Gap Analysis, «What-If» Analysis);
- Participa la certificarea Sistemelor de Management, conform standardelor aplicable, cand este necesar;
- Face propuneri de imbunatatire a proceselor de business si monitorizeaza implementarea;
- Creaza, la cererea superiorului direct, indicatori de masurare cu scopul monitorizarii performantelor proceselor;
- Efectueaza proiecte speciale atribuite de superiorul direct.


CERINTE

- Studii superioare (cu diploma de licenta) de preferat in domeniul tehnic, economic sau IT.
- Minim 3 ani de experienta in domeniul teleomunicatiilor;
- Minim 2 ani de experienta in documentatia si managementul proceselor sau in Managementul Calitatii
- Cunostinte cu privire la procese si principii de managementul calitatii – nivel avansat;
- Cunostinte cu privire la sistemele de management de mediu;
- Cunostinte cu privire la sistemele de management al sanatatii si securitatii in munca;
- Cunostinte cu privire la sistemele de management al continuitatii afacerii;
- Cunostinte avansate despre instrumente de lucru in Managementul de Procese (ARIS Business Designer);
- Cunostinte de limba engleza – nivel avansat (obligatoriu, se va testa);
- Cunostinte de MS Office – nivel avansat;
- Capacitate de a face fata presiunilor si dificultatilor;
- Bune abilitati de analiza;
- Bune abilitati de exprimare in scris si de raportare;
- Flexibilitate si angajament;
- Orientare catre client si rezultate;
- Capacitatea de a lucra independent;
- Capacitatea de a identifica ariile in care sunt necesare schimbari si de a implementa un program de management al schimbarii.

Numai candidatii selectati vor fi contactati!


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.