Reprezentant comunicare marketing

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

25-06-2015 | EXPIRA LA 25-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Dezvolta si, dupa aprobarea sefului ierarhic, implementeaza actiunile de publicitate aferente segmentului comercial rezidential, cu scopul cresterii notorietatii produselor/ serviciilor fixe si mobile, in acord cu strategia generala de comunicare si media a companiei.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

- Asigura implementarea (la timp si la calitatea asteptata) si dezvoltarea tuturor componentelor din mixul de media al campaniilor de comunicare, in vederea atingerii obiectivelor de venit, marca si satisfactie a clientilor;
- Colaboreaza cu clientii interni din directiile / departamentele beneficiare ale actiunilor de media / online (Marketingul Produsului, Vanzari, Resurse Umane, PR, etc) pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de media pe care acestia le solicita in briefurile de produs trimise catre Departamentul Comunicare Segment Rezidential;
- Redacteaza (la timp si la calitatea asteptata) briefuri de comunicare / media / online si le trimite agentiei de creatie / media / online, pe baza cerintelor exprimate in briefuri de catre clientii interni, asigurandu-se ca obiectivele actiunilor sunt clar formulate si ca toate informatiile necesare agentiei pentru dezvoltatea campaniilor au fost incluse in brief;
- Colaboreaza cu agentiile pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de publicitate ale companiei, in concordanta cu strategia si planurile de comunicare, concentrand toate eforturile si resursele catre atingerea obiectivelor de marketing;
- Este responsabil ca toate actiunile de media/ online pe care le dezvolta si implementeaza sa cuprinda informatii clare, corecte si complete si sa fie livrate la termen;
- Se asigura ca toate actiunile dezvoltate respecta pozitionarea de marca si identitatea vizuala a companiei;
- Se asigura ca toate proiectele/campaniile de comunicare in care este implicat mentin focusul permanent pe cel mai inalt nivel al satisfactiei clientului;
- Urmareste incadrarea in bugetul de publicitate alocat pentru toate proiectele pentru care e responsabil, cu ajutorul tehnicilor de masurare si control corespunzatoare, in vederea sustinerii pozitionarii marcilor, a cresterii notorietatii ofertelor si a cresterii profitabilitatii actiunilor de media;
- Studiaza rapoartele de cercetare de piata si propune periodic sefilor ierarhici solutii si idei de comunicare inovative pentru dezvoltarea marcilor companiei si cresterea notorietatii ofertelor;
- Colaboreaza cu toata echipa din divizia comunicare, transmitand volumul corect si complet de informatii necesare fiecaruia dintre colegi pentru desfasurarea eficienta a activitatilor de comunicare de care sunt responsabili acestia.
- In functie de evolutia busniess-ului, executa si implementeaza rapoarte, analize, prezentari, proiecte, participari la actiuni de business cu specific brand-comms pentru a asigura indeplinirea obiectivelor agreate la standardele communicate.


CERINTE

Studii:

- Studii superioare preferabil in Comunicare, Marketing, Media;

Experienţa în muncă:

- 2 ani de experienta in domeniul comunicarii (media&advertising) si a marketingului;
- Cunostiintele si/sau experienta dobandite in companii ce au ca obiect de activitate de media&advertising constituie un avantaj;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

- Cunostinte foarte bune de limba engleza (oral si scris);
- Cunsotinte de Microsoft Office;
- Excelente cunostinte tehnice in domeniu comunicarii media:
Media ATL – cunostinte de media clasica: strategie, planificare, evaluare, monitorizare;
Online Advertising (cunostinte generale privind activitatea de comunicare in mediul online)
- Abilitatea de a gandi strategic si creativ, de a sintetiza informatiile din domeniu cu scopul gasirii de noi abordari si solutii inovative;
- Abilitati excelente de planificare si organizare si de comunicare orala si in scris;
- Orientare puternica catre rezultate si client;
- Puternice abilitati de comunicare interpersonala la orice nivel ierarhic;
- Capacitate de auto-motivare;
- Capacitatea de a schimba si de a gandi rapid reviziile de structura si proces;
- Capacitatea si flexibilitatea de a face fata unor responsabilitati si provocari multiple fara a pierde din vedere obiectivele de marketing;
- Spirit de initiativa, gandire logica si orientare spre rezultate;
- Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
- Integritate.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.