Manager de Proiect | Servicii Fixe

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

21-01-2016 | EXPIRA LA 20-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

•Coordoneaza intern definirea echipei de proiect, definestre modul de lucru, punctele de comunicare, restrictiile si fluxul de protectie a informatiilor sensibile corespunzatoarea acestor proiecte strategice;
•Este principal punct de contact cu partenerul strategic si coordoneaza intreaga comunicare si negociere a dezvoltarilor noi, a incadrarii lor in cererea de piata dar si in respectarea principilului nediscriminarii;
•Defineste si revizuieste pretuile wholoesale aferente dezvoltarilor suplimentare;
•Protejeaza si se asigura ca pe intregul flux funcitonal este protejata informatia legata de serviciile de pe piata cu amanuntul a partenrului strategic de structurile proprii retail din cadrul Telekom;
•Coordoneaza procesul de facturare, de rezolvare a disputelor legate de facturare, analizeaza parametrii SLA incalcati care ar putea duce l aplata de penalitati catre partenr, contesta (atunci cad e cazul) penalizarile solicitate de partener;
•Colaboreaza intern cu reprezentati IT, Retea, Juridic, Financiar, Gestiune a stocurilor, Procese si Proceduri, astfel incat sa se respecte fluxul operational definit in contract;
•Organizeaza intalniri periodice de analiza a evolutiei parteneriatului/partenriatelor strategice si realizeaza rapoarte pe care le prezinta forurilor definite prin contract ca avand dreptul la acest tip de informatie;
•Urmareste incadrarea in previziunile bugetare, respectiv propune modificari de strategie sau adaptari bugetare care sa balanseze respectarea obligatiilor parteneriatului cu necesitatile de eficienta a acestui serviciul wholesale;
•Realizează o analiză aprofundată a competitivitatii serviciilor, a comportamentului de consum al partenerului wholesale, a noilor tendinţe si propune masuri de repozitionare (daca e cazul);
•Dezvoltă şi actualizează descrierile de produs şi documentele aferente;
•Gestionează rezolvarea problemelor apărute în activitatea de dezvoltare;
•Coordoneaza si urmareste activităţile de testare, evaluează , impreuna cu echipele tehnice abilitate, care fac parte din proiect, rezultatele şi propune ulterior modificarile necesare;
•Declanşează lansarea eficientă a serviciului şi facilitează planul de implementare al instruirii personalului responsabil.


CERINTE

Studii:

•Studii superioare in electronică, calculatoare, informatică sau economice

Experienţa în muncă:

•5 ani de experienţă în managementul produselor sau al proiectelor complexe din industria telecomunicatiilor, pe preferat experienta/cunostinte in produsele retail sau wholesale in retele fixe sau servicii convergente fix-mobil;
•Experienţă în conceperea şi pregătirea documentelor funcţionale; experienţă de lucru în echipe multifuncţionale în vederea dezvoltării de produse şi servicii, inclusiv a cerinţelor funcţionale ale produsului şi arhitectura de sistem/ de reţea.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

•Cunoaşterea tehnologiilor si protocoalelor aferente produselor si serviciilor fixe, mobile si convergente fix mobile sau a tehnologiilor nou lansate sau gestionate si dezvoltate, in special internet, telefonie fixa VoIP si TV;
•Înţelegerea aprofundată a pieţei de telecomunicaţii, a cadrului competitiv şi a cerinţelor clienţilor de produse, servicii, caracteristici şi beneficii;
•Capacitate de a gestiona proiecte strategice complexe, cu multiple interactiuni intrerdepartamentale dar si cu implicatii derivate asupra altor proiecte strategice;
•Capacitate de a analiza corect si rapid informatia prin prisma protectiei informatiilor cu caracter sensibil concurential si a aplica masuri rapide de filtrare a acesteia si ne-trasnmitere catre entitatile comerciale;
•Capacitate de a efectua analize de profitabilitate; orientare spre vânzări şi domeniul financiar;
•Orientare catre client/partener;
•Orientare catre rezultate;
•Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
•Excelente abilitati de comunicare, precum şi abilităţi analitice, de documentare şi de prezentare;
•Capabilitate de a îndeplini mai multe sarcini în paralel şi de a acţiona rapid într-un mediu în schimbare, cu minim de îndrumare şi supraveghere;
•Excelentă cunoaştere a programelor Microsoft Office;cunoaştinte avansate de MS Excel.
•Abilitati de realizare de prezentari succinte si sugestive.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.