Manager de Proiect (Parteneriate Mobile Virtuale)

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

25-05-2015 | EXPIRA LA 24-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Identifica oportunitati de dezvoltare din zona Wholesales si participa la realizarea proiectelor alocate din aria sa de competenţă asigurându-se de livrarea obiectivelor, de încadrarea în timp şi în bugetul alocat, astfel încât să creeze premisele maximizării profiturilor companiei.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Identifica oportunitatile de dezvoltare din zona Wholesales;
• Defineste si documenteaza diferitele tipuri de parteneriate Wholesales Mobil, cu identificarea particularitatilor conceptuale, comerciale si de implementare ale acestora, cu accent pe parteneriatele de tip virtual (MVNO) sau similare acestora (Roaming National);
• Analizeaza evolutia pietei interne si internationale, a cererii existente si potentiale, cu scopul de a identifica si a valorifica acele oportunitati wholesales neexplorate sau explorate intr-o mica masura;
• Elaboreaza documentatia interna de sustinere si fundamentare a propunerilor de incheiere noi parteneriarte wholesales mobile de tip MVNO sau similar acestora, necesara in vederea aprobarii ierarhice corespunzatoare tipului de partenerait vizat (BoD, CEO, Director Executiv etc), inaintea incheierii noilor contracte sau a demararii unor noi linii de afaceri wholesales mobil;
• Furnizeaza catre top management informatii cuprinzatoare, fundamentate, incluzand analiza de risc si beneficii in vederea sustinerii procesului decizional;
• Coordoneaza implementarea strategiei aprobate pentru parteneriatele MVNO sau propune modificari sau extinderi catre alte arii de oportunitate in parteneriatele mobile virtuale sau asimilabile lor;
• Participa la realizarea proiectelor de wholesales repartizate de catre superiorul direct prin:
• calculul business case-ului;
• efectuarea schimbului de documente si corespondenta cu partenerii (e-mail-uri, chestionar, Acorduri de Confidentialitate, MoU – Memorandum of Understanding – unde e cazul, contract etc.) in vederea stabilirii unui parteneriat;
• identificarea si raportarea eventualului deficit de resurse din cadrul entitatilor cu care se lucreaza, de natura sa influenteze negativ activitatea sau planul de implementare;
• identificarea si raportarea eventualelor particularitati datorate solutiilor de implementare specifice ale entitatilor cu care se lucreaza, de natura sa influenteze negativ activitatea sau planul de implementare;
• planificarea duratei estimate, a momentului initial si final al proiectelor, precum si al termenelor intermediare;
• asigurarea logisticii si a documentatiei proiectului (agenda, rezumatul, punctele de actiune, raportarea catre top management/ comitetul de decizie);
• Preda proiectul pentru executie catre nivelul operational si il sustine ulterior sau, dupa caz, actioneaza ulterior si la nivel operational in vederea functionarii optime a proiectului/parteneriatului;
• Urmareste evolutia post-lansare a proiectului;
• Solicita rapoarte relevante / instrumente de raportare si asigura urmarirea indicatorilor principali care reflecta nivelul de success al proiectului, conform scopului acestuia;
• Propune masuri adecvate pentru a asigura corectarea abaterilor fata de estimarile initiale;
• Preia spre derulare si alte proiecte existente, deja initiate in zona Wholesales.


CERINTE

Studii:

• Studii Superioare (economice/ tehnice/ administrarea afacerilor).

Experienţa în muncă:

• Minim 3 ani de experienta in managemenul proiectelor, perioada in care sa fi participat la proiecte majore sau strategice, preferabil in zona de servicii de telecom;
• Minim 5 de experienta in industria Telecom sau IT;
• Minim 3 ani de experienta in zona comerciala servicii mobile, preferabil Wholesale (incluzand cunostinte de interconectare, roaming, parteneriate cu Operatori Virtuali, servicii internationale etc) sau retail B2B sau B2C cu experienta in definire oferte, preturi, analize piata, prezentari produse/servicii, dezvoltarea de business.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

• Bune abilitati de planificare si organizare;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Cunostinte de MS Office, MS Project – nivel avansat;
• Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
• Corespondenta comerciala – nivel avansat;
• Cunostinte avansate de analiza de business: identificarea segmentului de piata tinta, analiza SWOT, evolutii, prag de rentabilitate, randamentul investitiilor;
• Foarte bune abilitati de prezentare;
• Cunostinte cu privire la principiile de functionare a retelelor de telefonie mobila si operatori – nivel mediu;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Atentie la detalii;
• Flexibilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.