Manager de Proiect ICT (perioada determinata 1 an)

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

06-11-2015 | EXPIRA LA 06-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul este pe perioada determinata de 1 an cu posibilitate de prelungire.

RAPORTEAZĂ: Manager Dezvoltare ICT/ Directia Executiva Tehnologie si Informatie Romania

SCOP: Este responsabil cu implementarea de soluţii informatice si proiecte complexe pentru zona de ICT, in colaborare cu alte structuri din cadrul companiei.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Acorda suport de specialitate şi conduce procesul de identificare şi promovare de oportunităţi client ICT (cu focus IT), în colaborare cu colegii din forţa de vânzări şi din Integrare Sisteme;
- Identifică sau conduce procesul de identificare pentru toate componentele tehnice (hardware, software, servicii, etc.) specificate în cerinţele clientului;
- Participă la sau conduce procesul de design al soluţiei tehnice conform cerinţelor clientului: stabilire arhitectură, determinare componente infrastructura, optimizare şi integrare, evaluare şi/ sau validare efort servicii, cotaţie în preţuri standard etc.;
- Conduce echipe eterogene şi inter-discplinare în vederea pregătirii de soluţii complexe precum şi în vederea gestionării parţiale sau integrale a derulării de proiecte;
- Urmăreşte planurile de proiect pentru a fi executate la timp şi cu bugetul stabilit;
- Identifică riscurile de proiect şi execută acţiuni de management al riscului;
- Coordonează relaţiile de interdependenţă în cadrul echipelor de proiect (inclusiv vânzătorii şi consultanţii externi) in vederea derularii proiectelor ICT pe care le coordoneaza;
- Coordonează şi gestionează implementarea programului/proiectului, sprijină evaluarea, analiza şi proiectarea în toate fazele proiectului;
- Formează echipa programului/proiectului şi evaluează resursele acestuia, semnaland superiorului direct eventuale carente in necesarul de resurse;
- Coordonează implementarea proiectului prin toate fazele acestuia: evaluare, analiză, design, dezvoltare, testare;
- Gestionează şi facilitează rezolvarea problemelor aferente etapelor de ofertare, urmarire /rafinare oferte si implementare proiecte;
- Are rol de legătură între echipa de proiect şi alte -structuri din cadrul companiei, pentru a îndeplini nevoile de business identificate, cu referire la functionalitatea sistemelor ICT şi pentru a asigura satisfacţia clientului;
- Defineşte standardele de proiect, pentru a asigura punerea în aplicare şi integrarea în sistemele existente a noilor soluţii complexe IT;
- Ofera sprijin membrilor echipei pentru a se asigura de rezultate de înaltă performanţă;
- Cunoaste si are permanent preocupare pentru a intelege in profunzime activitatile tehnice desfasurate in organizatie, modul cum pot fi ele sustinute si dezvoltate prin solutii ICT;solutiile ICT proiectate vor avea la baza cerintele pietei acomodate pe modul de lucru al organizatiei si performantele asteptate, in conditiile unor costuri acceptabile si un timp determinat;
- Intelege strategiile organizatiei si identifica solutiile ICT disponibile si acceptabile;
- Adapteaza tehnic programele si configuratiile de echipament existente impreuna cu dezvoltatorii de aplicatii si specialistii hardware, astfel incat noile solutii ICT si cele modificate si adaptate sa asigure cresterea performantelor organizatiei si nevoilor clientilor, servicii mai bune, productivitate crescuta si operatii si lucrari simplificate.


CERINTE

Studii:
- Studii superioare in domeniul tehnic sau economic.

Experienţa în muncă:
- Minim 5 ani de experienţă relevantă (design/ implementare de soluţii informatice sau management de proiect).

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunoştinţe IT complexe, acoperind o arie mai largă - nivel general;
- Cunoştinţe IT aprofundate în aria sa de specializare (certificări, deprinderi tehnice etc.);
- Foarte bune abilităţi de comunicare (scrisă şi vorbită);
- Capabilitatea de a gestiona simultan proiecte multiple complexe;
- Orientare catre client;
- Capabil de a se încadra în termene şi de a gestiona cerinţe tehnice şi de business în continuă schimbare;
- Capabil de a înţelege interdependenţa dintre cerinţele tehnice şi comerciale ale proiectelor complexe ICT;
- Disciplinat, cu motivaţie puternică, având dorinţa de a reuşi şi de a livra peste aşteptări rezultatele solicitate;
- Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
- Foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
- Abilitati dezvoltate de negociere;
- Limba engleză - nivel avansat;
- Permis de conducere - categoria B.

Numai candidatii selectati vor fi contactati!


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.