Inginer Acces Conditionat si Suport

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

02-12-2015 | EXPIRA LA 01-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Monitorizează echipamentele infrastructurii sistemelor de acces condiţionat cu scopul de a identifica şi elimina disfuncţionalităţile care pot apărea şi pot conduce la întreruperi şi agravări în furnizarea serviciilor către clienţi;
Asigură suport şi cooperează cu departamentele/ compartimentele din cadrul organizaţiei pentru implementarea serviciilor noi şi pentru intervenţii operative şi rezolvarea problemelor;
Realizeaza acţiuni de întreţinere preventivă şi software back-up pentru sistemele de acces conditionat (CAS);
Executa ordinele de serviciu in conformitate cu termenele agreate;
Realizeaza operaţiuni de testare a versiunilor noi de software;
Evaluează si gestioneaza riscurile operaţionale şi ia măsuri de eficientizare a activităţii, de creştere a productivităţii în sensul asigurării disponibilităţii, confidenţialităţii, şi integrităţii tuturor reţelelor, sistemelor, subsistemelor din cadrul platformelor, precum şi a informaţiilor.
Utilizează aplicaţii specifice pentru a remedia întreruperile în intervalele de timp specificate în procedurile operaţionale;
Operează şi configurează securitatea pentru elementele reţelei cu scopul de a se supune politicilor de securitate şi pentru a asigura funcţionalitatea serviciilor;
Operează şi configurează platforma de test DTH Headend;
Asigură condiţiile tehnice necesare pentru implementarea, operarea şi configurarea sistemelor suplimentare de access conditionat;
Elaborează rapoarte solicitate de sefii ierarhici;
Configureaza echipamentele de baza din cadrul sistemelor de acces conditionat pentru a furniza procese specifice, activare de servicii, intretinere corectiva si de prevenire cu scopul de a oferi servicii de calitate.


CERINTE

Studii superioare in domeniul tehnic – inginer (telecomunicatii, electronica, automatica).
Minim 3 ani experienta relevanta in domeniul TV sau in domeniul operarii retelelor de telecomunicatii.
Cunostinte specifice in sisteme de transmisie video digitala si sisteme de acces conditionat – nivel mediu;
Cunostinte generale IT – nivel mediu;
Abilitati analitice – nivel mediu;
Abilitati de Troubleshooting – nivel mediu;
Limba engleza – nivel mediu;
Abilitate de lucru in echipa;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Rezistenta la stres;
Bune abilitati de comunicare si prezentare.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.