e-Business Analyst

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

31-07-2015 | EXPIRA LA 30-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Analizeaza cerintele de business in vederea determinarii impactului acestora in sistemele e-Business;
• Analizeaza cerintele tehnice de proiect si arhitectura de sistem existenta, pentru a oferi solutii eficiente pentru implementare; solutia poate fi reprezentata de interfete noi intre sisteme sau modificari/customizari ale serviciilor existente;
• Evalueaza schimbarile declarate in alte sisteme ale companiei in vederea extragerii impactului acestor schimbari in sistemele e-Business;
• Comunica si agreeaza solutia tehnica pentru sistemele e-Business cu toate departamentele implicate, in vederea alinierii solutiei propuse cu cerintele de business;
• Creaza, functie de rezultatul analizei, cerintele tehnice pentru sistemele e-Bsuiness, cu scopul de a oferi dezvoltatorilor atribuiti impactul complet si documentat;
• Propune solutii temporare sau definitive pentru a asigura parametrii de functionare ai sistemelor e-Business (disponibilitate si performanta);
• Informeaza clientul intern/beneficiarul de durata estimata a implementarii si urmareste sa obtina informatiile/livrabilele necesare pentru a rezolva sarcinile alocate conform planificarii;
• Faciliteaza accesul colegilor din echipa la cunostinte tehnice, experienta, modalitati de implementare, standarde si proceduri cu scopul de a imbunatati calitatea muncii la nivelul echipei;


CERINTE

• Studii superioare (cibernetica, statistica si informatica economica, automatica si calculatoare, informatica).

Experienţa în munca:

• Minim 3 ani de experienta in domeniul IT;
• Experienta in domeniul e-Business (ATG oracle, e-commerce) reprezinta un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilitati:

• Cunostinte de tehnologii si procese telecom (Order2Cash) – nivel avansat;
• Cunostinte de Oracle ATG, Magento – nivel mediu/avansat;
• Cunostinte de analiza de business – nivel avansat;
• Cunostinte de dezvoltare in ORACLE PL/SQL – nivel mediu;
• Cunostinte de sisteme CMS (content management system) – nivel avansat;
• Cunostinte ale proceselor de business pentru un operator de telecomunicatii – nivel avansat;
• Experienta in proiecte de e-Commerce/e-Shop – nivel avansat;
• Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Orientare catre detalii;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
• Bune abilitati de prezentare;
• Rezistenta la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.