Customer service representative (Bucuresti)

TNT Romania

10-03-2008 | EXPIRA LA 09-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Sa solicite, sa verifice si sa ofere clientilor informatii despre problemele de transport.
- Sa pastreze permanent legatura cu celelalte departamente pentru a gasi solutii ce vin in intampinarea nevoilor clientilor.
- Sa inteleaga cerintele clientilor si sa agreeze solutii potrivite
- Sa respecte toate politicile si procedurile departamentului/ companiei.
- Sa furnizeze clientilor cu regularitate informatii actualizate in legatura cu transporturile lor, respectand termenele agreate si folosind canalele de comunicare cele mai adecvate
- Sa furnizeze clientilor raspunsuri complete, profesionale si la timp


CERINTE

- Studii medii (superioare constituie avantaj),
- Excelente abilitati de comunicare,
- Limba Engleza - nivel avansat (a doua limba straina constituie un avantaj),
- Cunostinte PC,
- Disponibilitate pentru lucrul in ture,
- Team player.


BENEFICII OFERITE

Conform politicii companiei
Numai candidatii selectati vor fi contactati


DESCRIEREA FIRMEI

TNT, componenta a concernului international TPG, este liderul european in distributia prin curierat expres, intern si international, logistica si servicii internationale de expediere. TNT are cea mai larga retea de transport din Europa si ofera o gama variata de servicii de transport aerian si rutier. In ceea ce priveste timpul de tranzit in sistem de curierat expres, TNT asigura livrarea de documente si colete la destinatie in maxim 24 de ore pe piata interna si in 24-48 ore in majoritatea tarilor lumii. TNT opereaza in peste 230 de tari, respectiv in mai multe tari decat numarul statelor membre ONU.