Customer service representative

TNT Romania

10-06-2006 | EXPIRA LA 16-06-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Sa diferentieze serviciul TNT oferit prin a furniza clientilor o comunicare profesionala la telefon si prin e-mail pentru fiecare import si sa furnizeze clientilor informatii corecte pe baza nevoilor lor.
- Sa identifice si sa valorifice oportunitatile de vanzare pentru cresterea veniturilor, in timp ce furnizeaza solutii potrivite cerintelor clientilor.
- Sa administreze exceptiile si/sau inregistrarile telefoanelor/emailurile din alte locatii intr-un mod productiv si inalt calitativ.
- Sa se asigure ca informatiile asupra tranzactiilor si intrarilor din sistem sunt completate intr-un mod corect, complet si la timp.


CERINTE

- Studii medii;
- Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
- Experienta in customer service - min. 1 an, incluzand responsabilitati de vanzare;
- Abilitati de operare PC;
- Abilitati de comunicare scrisa si verbala;
- Abilitati de vanzare;


BENEFICII OFERITE

Conform politicii companiei

Numai candidatii selectati vor fi contactati


DESCRIEREA FIRMEI

TNT, componenta a concernului international TPG, este liderul european in distributia prin curierat expres, intern si international, logistica si servicii internationale de expediere. TNT are cea mai larga retea de transport din Europa si ofera o gama variata de servicii de transport aerian si rutier. In ceea ce priveste timpul de tranzit in sistem de curierat expres, TNT asigura livrarea de documente si colete la destinatie in maxim 24 de ore pe piata interna si in 24-48 ore in majoritatea tarilor lumii. TNT opereaza in peste 230 de tari, respectiv in mai multe tari decat numarul statelor membre ONU.