Consultant Vanzari – Call Center Telekom Romania

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

02-03-2015 | EXPIRA LA 01-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

De ce sa iti incepi cariera in Call Center-ul Telekom Romania?

Vei avea o perioada de training intensiv in care vei invata gama complexa de produse si servicii Telekom, cat si modalitati de abordare a clientilor: comunicare si relationare, vanzare si negociere;
Pe tot parcursul activitatii vei beneficia de formare continua si suport, ce te vor ajuta in dezvoltarea personala si profesionala prin dobandirea de competente ce pot fi valorificate in orice alt domeniu;
Vei avea ocazia sa cunosti organizatia prin interactiunile interne pe care le vei avea, lucru pe care il poti valorifica in traseul de cariera in cadrul companiei;
Vei avea un program de lucru flexibil (full time/part-time/in ture);
Iti vei putea completa salariul fix cu bonus-uri in functie de realizari si vei avea un pachet atractiv de beneficii.

Ce presupune activitatea de call center

Promovarea si vanzarea proactiv si reactiv a produselor companiei, propunerea de produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii obiectivelor stabilite;
Ofera informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
Inregistrarea datelor in sistemul informatic al companiei, pe parcursul tuturor pasilor procesului de vanzare prin operarea tuturor modificarilor necesare in contul clientului, in timpul desfasurarii conversatiei telefonice;
Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte

Cu siguranta unul dintre posturile disponibile din call center-ul comercial sau tehnic ti se potriveste.
Pentru a afla mai multe detalii este suficient sa aplici la acest anunt si vei fi contactat pentru a ti se prezenta specificul posturilor disponibile in acest moment.


CERINTE

De ce ai nevoie pentru a te alatura echipei Telekom

Pentru aceste roluri ai nevoie, in primul rand, de dorinta de oferi suport clientilor, o atitudine pozitiva, perseverenta si ambitia de a-ti depasi limitele. In timp, experienta castigata in relatia cu clientii poate fi o rampa de lansare catre alte arii din organizatie.
Disponibilitatea de a lucra in ture.
Experienta minima in sfera vanzarilor sau a relatiilor cu clientii reprezinta un avantaj.
Abilitati de negociere si vanzare, comunicare si ascultare;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.