Call Center Telekom Romania

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

04-02-2015 | EXPIRA LA 06-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Daca doresti un start provocator in cariera in cadrul unei companii dinamice, acum ai posibilitatea de a te alatura echipei de Call Center din cadrul Telekom Romania.
Cu siguranta iti vei gasi un loc intr-unul din posturile disponibile in cadrul unuia dintre compartimentele noastre comerciale sau tehnice, intr-o activitate de tip part-time sau full-time, care sa te avantajeze in functie de etapa de cariera in care te afli.

Pentru aceste roluri ai nevoie, in primul rand, de dorinta de oferi suport clientilor, o atitudine pozitiva, perseverenta si ambitia de a-ti depasi limitele. In timp, experienta castigata in relatia cu clientii poate fi o rampa de lansare catre alte arii din organizatie.


De ce sa iti incepi cariera in Call Center-ul Telekom Romania?

•Vei avea o perioada de training intensiv in care vei invata gama complexa de produse si servicii Telekom, cat si modalitati de abordare a clientilor, printre care comunicare si relationare, vanzare si negociere;
•Pe tot parcursul activitatii vei beneficia de formare continua si suport, ce te vor ajuta in dezvoltarea personala si profesionala prin dobandirea de competente ce pot fi valorificate in orice alt domeniu;
•Vei avea ocazia sa cunosti organizatia prin interactiunile interne pe care le vei avea, lucru pe care il poti valorifica in traseul de cariera in cadrul companiei
•Vei avea un program de lucru flexibil;
•Iti vei putea completa salariul fix cu bonus-uri in functie de realizari si vei avea un pachet atractiv de beneficii.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

•Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
•Promoveaza si vinde proactiv si reactiv produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii obiectivelor stabilite;
•Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
•Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte


CERINTE

•Studii medii/superioare.
•Experienţa de 1 an în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj.
•Abilităţi de negociere şi vânzare,
•Abilităţi de comunicare si ascultare
•Capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţii diferite
•Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de catre clienţi;
•Atitudine pozitiva si implicare in activitate
•Disponibilitate de a lucra in ture

Este suficient sa aplici la acest anunt si unul dintre colegii nostri te va contacta pentru a-ti prezenta oportunitatile profesionale din call center. Nu pierde aceasta oportunitate!


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.