Business Integration Analyst

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

17-09-2015 | EXPIRA LA 17-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop: Asigura traducerea cerintelor de business in cerinte tehnice pentru a facilita intelegerea pentru structurile tehnice responsabile a functionalitatilor aplicatiilor necesare proiectelor de plati ce trebuie implementate;se ocupa de urmarirea implementarii cerintelor noi, precum si de adaptarea setarilor
existente ale aplicatiilor gestionate in proiectele de plati intr-un mod eficient din punct de vedere timp, costuri si calitate.

Responsabil de coordonarea si indeplinirea partii tehnice a proiectelor de plati / servicii bancare, de la initiere la implementare (imbunatatirea proceselor si a automatizarii), centralizand si documentand cerintelede business;
Stabileste legaturile dintre nevoile functionale si cerintele tehnice de la nivelul proiectelor de plati /servicii bancare, precum si cele privind definirea proceselor asa cum sunt acestea gestionate la nivelul companiei;
Identifica problemele din fluxul de lucru si propune solutii corective;
Creeaza si coordoneaza executia testelor de acceptanta impreuna cu cei imputerniciti in acest sens (de la nivel operational si tehnic); participa la crearea planului de testare si este responsabil de streamurile de testare;
Colaboreaza indeaproape cu echipele interne precum Dezvoltarea afacerii, Segment Rezidential, Segment Business, Financiar, Procese clienti, IT, Financiar, Juridic si Reglementari, precum si cu parteneri externi ( furnizori de servicii bancare/ de plati, furnizorii de platforme etc.) pe durata si pentru dezvoltarea specificatiilor si testelor;
Coordoneaza /lucreaza indeaproape cu echipa de Tehnologie si Informatie;
Documenteaza in mod adecvat toate operatiunile, pe durata existentei proiectelor.


CERINTE

Studii superioare (cele cu specializarea in informatica constituie un avantaj).

Experienţa în muncă:

Minim 3 -5 ani de experienta in domeniul telecom sau retail banking;
Minim 3-5 ani de experienta in analiza de business;
Experienta in lucrul cu furnizorii externi de servicii bancare sau de plata constituie un avantaj;Experienta relevanta in Business Project Management (imbunatatirea proceselor, arhitectura
proceselor, fluxul de lucru/ implementarea uneltelor de BPM);
Experienta relevanta in analiza proceselor si a sistemelor de roll out.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Limba engleza - nivel avansat;
Puternice abilitati analitice si o gandire critica;
Orientare catre client si rezultate;
Flexibilitatea de a se adapta la diferite cerinte ale celor cu care interactioneaza si la un mediu de
lucru multicultural;
Foarte bune abilitati interpersonale.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.