B2B Campaign Manager

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

10-12-2014 | EXPIRA LA 09-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Este responsabil cu pregatirea si implementarea campaniilor de achizitie, upsell si crosell pentru serviciile mobile si fixe de voce si date pe fiecare segment si canal de vanzare.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
o Concepe si implementeaza campania astfel incat obiectivele acesteiea sa fie atinse (achizitie de clienti noi, cross-sell, up-sell, venituri, rata de raspuns);
o Responsabil cu pregatirea lansarii campaniei:
o Transmite departamentului COMUNICARE SEGMENT BUSINESS cerintele si obiectivele comerciale ale campaniei in baza carora va fi intocmit planul de comunicare pentru campanie;
o Concepe argumentarul de vanzari al ofertelor pentru fiecare segment de piata adresat ( clienti business SOHO, SME, LA, SA);
o Concepe scriptul de vanzare specific fiecarui canal de vanzare si categorie de clienti tintita;;
o Testarea aplicatiilor IT inainte de lansarea campaniei: Siebel;
o Se asigura ca toate departamentele implicate sunt pregatite pentru lansare;
o Monitorizeaza miscarile tactice ale competitorilor si propune ajustari corespunzatoare ale ofertelor comerciale ale companiei;
o Coordoneaza realizarea de analize/prezentari pentru a informa si a solicita aprobarea managementului superior cu privire la implementarea noilor oferte comerciale;
o Furnizeaza cercetari si analize in legatura cu comportamentul clientilor, analize post-campanii, analize privind impactul evenimentelor interne si externe asupra evolutiei bazei de date a clientilor;
o Colaboreaza cu structurile responsabile pentru a concepe ofertele intr-o maniera care sa previna/limiteze potentiale fraude in respectiva campanie.


CERINTE

STUDII:
o Absolvent(a) de studii superioare in marketing / administrarea afacerii/ economie / inginerie;

EXPERIENTA IN MUNCA:
o Minim 2 ani de experienta in dezvoltarea produselor / marketing preferabil in telecomunicatii;

CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
o Cunostinte avansate Excel si / sau Access;
o Cunostinte avansate de project management;
o Engleza – fluent;
o Gandire strategica si analitica;
o Orientare catre client;
o Orientare catre rezultate;
o Excelente abilitati de comunicare;
o Abilitatea de a-i motiva pe ceilalti;
o Excelente abilitati de organizare si planificare;
o Excelente abilitati de prezentare;
o Abilitatea de lucru sub presiune si de a performa intr-un mediu de lucru dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.