Analist de Afaceri Senior

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

20-10-2015 | EXPIRA LA 19-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Dezvolta, implementeaza si monitorizeaza strategia pe termen mediu si lung din aria Managementul Aprovizionarii, avand in v edere dezvoltarea durabila cu orientare catre evaluarea costurilor, contribuind astfel la dezvoltarea functiunii Managementul Aprovizionarii Romania in stransa relatie cu strategiile si obiectivele grupului; identifica, evalueaza si introduce programe de excelenta in Managementul Aprovizionarii, initiative de natura strategica si metode de excelenta si identifica si realizeaza unele sinergii in cadrul Managementului Aprovizionarii cu scopul cresterii potentialului de optimizare.


RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE:

• Este responsabil cu dezvoltarea si implementarea strategiei functiunii Managementul Aprovizionarii astfel:
o Identifica si analizeaza tendintele globale (inclusiv la nivelul grupurilor DT si OTE) si locale in Managementul Aprovizionarii;
o Dezvolta, alinizeaza, monitorizeaza si implementeaza strategia Managementul Aprovizionarii catre Directia Excecutiva Managementul Aprovizionarii Romania;
o Asigura, consolideaza si revizuieste dezvoltarea strategiei de achizitii si a departamentelor individuale din cadrul Managementul Aprovizionarii Romania;
o Stabileste, planifica si implementeaza metode si concepte strategice de Managementul Aprovizionarii conform standardelor extinse ale grupului;
o Identifica domeniile in care se poate beneficia de comparatii (benchmarking) ; realizeaza proiecte de evaluare pe baza comparatiei acolo unde este avantajos; monitorizeaza si testeaza comparativ strategiile, inclusiv programele de evaluare prin comparatii interne si externe;

• Este responsabil cu asigurarea excelentei (in colaborare cu grupurile DT si OTE) astfel:
o Asigura imbunatatirea continua a Managementului Aprovizionarii prin raportare la functiile omoloage si organizatiile cel mai bine cotate din punct de vedere al functionarii Managementului Aprovizionarii;
o Initiaza, prioritizeaza si implemeteaza un portofoliu al proiectelor de excelenta pentru a imbunatati in mod constant nivelul de excelenta al functiunii Managamentul Aprovizionarii;
o Stabileste si controleaza metodele de evaluare , KPI-urile si raportarea in ceea ce priveste modelele de excelenta;
o Efectueaza analize complexe din zona Managamentului Aprovizonarii si asigura raportarea acestora catre beneficiarii interni si externi;
o Sprijina si contribuie la proiectele si initiativele globale/locale de excelenta;
o Ofera mijloace, formulare, sabloane si metode pentru strategii de excelenta;
o Implica si aliniaza furnizorii si partenerii de afaceri in ceea ce priveste strategiile de excelenta;
o Asigura convertirea conceptelor de sustenabilitate ale grupului in strategia achizitiei locale


CERINTE

• Este responsabil cu managementul schimbarii si comunicarea astfel:
o Dezvolta si implementeaza concepte pentru gestinarea proceselor de schimbare si transformare ale Managementului Aprovizionarii;
o Urmareste colectarea de date, efectueaza evaluarea furnizorilor si activitatile de dezvoltare a acestora;
o Identifica si asigura o buna colaborare cu toti beneficiarii interni si externi (stakeholderii) care au importanta decisiva pentru asigurarea succesului functiunii Managementul Aprovizionarii;
o Asigura informarea continua a intregii functiuni Managementul Aprovizionarii cu privire la ultimele evolutii si la activitatile de coordonare/urmarire a procesului de schimbare si face legatura cu comunicarile la nivel de companie pentru a asigura trasmiterea bidirectionala a acestora;
• Este responsabil cu efectuarea analizei de piata astfel:
o Identifica, aliniaza si coordoneaza cerintele studiilor de piata cu beneficiarii interni;
o Colecteaza, analizeaza si furnizeaza la cerere date privind mediul concurential extern catre beneficiarii interni pentru a asigura gestionarea eficienta a categoriilor de produse, furnizorilor si riscurilor;
o Colaboreaza cu beneficiarii interni si externi in vedere afectuarii de analize si comparatii specifice;
o Stabileste si dezvolta o harta a riscului pentru Managementul Aprovizionarii, acoperind toate tipurile de risc si posibile contramasuri.

Cerinţele postului

Studii:

• Diploma de licenta (Studii Economice, Stiinte sau Inginerie).

Experiența în muncă:

• Minim cinci ani de experienta relevanta in Managementul Aprovizionarii (preferabil cu atributii in zona de analiza si strategie);
• Experienta relevanta si semnificativa in managementul proiectelor;
• Experienta relevanta si semnificativa in zona de analiza.


Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

• Cunostinte solide despre piata, in aria Managementul Aprovizionarii;
• Abilitati si cunostinte excelente de analiza si sinteza;
• Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
• Gandire strategica;
• Excelente abilitati de prezentare;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Limba engleza (scris și vorbit) – nivel avansat;
• Cunostinte excelente de MS Office (Word, Excel, Access, Projects, Visio).


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.