Agent servicii clienți cu limba italiană

Xerox

09-10-2015 | EXPIRA LA 08-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestionarea cerințelor clienților în apelurile inbound
Furnizarea de informații asupra produselor și serviciilor
Gestionarea și rezolvarea apelurilor cu caracter de reclamație
Gestionarea apelurilor de asistență pentru probleme de internet/voce
Gestionarea mai multor activități în același timp ( accesarea softurilor specifice și completarea de date în timpul conversației cu clientul)


CERINTE

Vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să construim împreună o carieră!

Compania Xerox este in căutare de candidati dornici de a prelua un rol de Agent Relații Clienți la sediul din Iași.

Cerințe:

Bune abilități de comunicare în limba italiană
Capacitatea de a asimila informații într-un timp scurt
Persoană analitică și orientată spre atingerea rezultatelor
Capacitatea de a interacționa cu clienții
Capacitatea de gestiune a obiecțiilor
Capacitatea de a se adapta
Rezistență la stres
Atitudine pozitiva
Cunoștiinte de utilizare a PC-ului
Experiența in domeniu reprezintă un avantaj


BENEFICII OFERITE

Transport dedicat gratuit, dus – întors Vaslui - Iași
Pachet salarial motivant
Bonuri de masă
Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
Sistem de evaluare periodică pe baza performanțelor
Asigurare de viață și abonament medical privat
Formare inițială și formare continuă
Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, formare periodică, feedback și coaching din partea responsabililor direcți
Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.