ANALIST SERVICII CLIENT

S.C. BAMESA OTEL S.A.

19-05-2012 | EXPIRA LA 19-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- acorda suport si asistenta reprezentantilor zonali de vanzari;
- asigura vanzarea directa a marfurilor, mentin relatia cu clientii si ofera asistenta tehnica acestora
- administreaza/controleaza riscul aferent clientilor
- administreaza si coordoneaza portofoliul de comenzi de vanzare etc.


CERINTE

- aprox. 3 ani experienta intr-o pozitie comerciala
- nivel avansat de cunoastere a limbii engleze
- cunostinte de SAP sau alt sistem ERP reprezinta un avantaj
- abilitati de comunicare si negociere foarte dezvoltate
- orientare catre client
- diplomatie, rezistenta la stres si echilibru emotional


DESCRIEREA FIRMEI

BAMESA este o organizatie de anvergura internationala ce cuprinde Centre de Servicii Otel specializate in furnizarea de produse siderurgice laminate, care pun la dispozitia clientilor sai o gama ampla de produse de diverse calitati. BAMESA se bucura de increderea celor mai importante firme din sectoare ale industriei cum ar fi, industria automobilului, electrocasnice, mobila metalica si constructii.