Tehnician service IT

ALMAS Office SRL

09-02-2012 | EXPIRA LA 09-02-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitatea in departamentul IT are doua componente majore – asigurarea suportului tehnic pentru clientii firmei (atat la instalarea echipamentelor vandute cat si asupra problemelor de service in garantie) si administrarea retelei LAN interne a firmei.


CERINTE

-experienta in administrare retea si asamblarea/depanarea echipamentelor
-carnet de conducere cat. B
-disponibilitate la program prelungit
-studii finalizate sau fara obligatii de prezenta la studii ( ex.: forma de invatamant cu frecventa redusa)
-cunostinte de limba engleza (citit, scris, vorbit)

Responsabilitati:
-preluarea sesizarilor de la clienti
-executarea service-ului pentru echipamente de birou (calculatoare, imprimante, fax-uri, copiatoare)
-executarea de operatiuni de instalare, mentenanta, depanare, si verificare preventiva
-intretinerea si asigurarea unei bune functionari a retelei LAN locale
-instalarea si configurea softurilor pe statiile de lucru
-support tehnic pentru utilizatorii retelei
-asamblarea de sisteme de calcul
-cablarea si configurarea retele UTP
-depanarea primara la sediu firmei sau la client a echipamentelor de imprimare
-suport tehnic pentru clientii firmei cu privire la echipamentele achizitionate
-interventii pe teren la clientii care solicita asistenta tehnica

Profil candidat:
-persoana serioasa si responsabila, dedicata si dornica sa progreseze pe plan profesional si personal
-capacitate de estimare corecta a sarcinilor primite, de indeplinire la timp a acestora
-orientat spre solutii si spre satisfacerea cu prioritate a nevoilor clientului
-cunostinte tehnice hardware de nivel mediu
-cunostinte in tehnologii de clonare, repartitionare si recuperari date de pe HDD este un plus
-Microsoft Windows client environment: Windows XP, Vista, Windows 7
-cunostinte configurare Microsoft Office Outlook
-experienta in lucrul cu Active Directory constituie un avantaj
-TCP/IP pentru LAN/WAN


BENEFICII OFERITE

-pachet salarial atractiv
-program de lucru flexibil
-autoturism de serviciu
-telefon de serviciu
-oportunitatea de a desfasura activitatea intr-un mediu cu ultimele echipamente si tehnologii


DESCRIEREA FIRMEI

Almas Office este o companie care are ca obiect de activitate importul si distributia de produse office supply. Ocupa o pozitie de lider de piata in zona de vest a tarii pentru piata B2B (business-to-business) si un loc important pe celelalte piete.

Portofoliul de produse al companiei cuprinde papetarie, birotica, echipamente si solutii IT, consumabile, mobilier de birou, etc. Pentru distributia acestora catre clienti firma utilizeaza o infrastructura logistica la standarde inalte.

Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de tineri (cu o medie a varstei sub 30 ani), competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor.