Secretara / Asistent manager

S.C EUROCAR S.R.L

08-06-2012 | EXPIRA LA 08-07-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordoneaza si supravegheaza activitatea agentilor imobiliari
- fixeaza intalniri pentru agenti
- preia si transmite mesaje, redacteaza si expediaza corespondenta
- primeste vizitatori/ clienti si le ofera informatiile necesare
- organizeaza sedinte si agenda de lucru
- intocmeste si actualizeaza baza de date
- preia si redirectioneaza apelurile telefonice
- utilizeaza echipamente de birou (fax, copiator, scanner)
- intocmeste oferta de publicitate a clientilor
- intretine relatiile de lucru cu clientii
- asigura protocolul si tine evidenta stocurilor
- participa la sedintele organizate in cadrul firmei


CERINTE

Competente de conduita:
- initiativa
- flexibilitate
- spirit de echipa
- abilitati de comunicare
- abilitati in a rezolva situatii dificile

Competente profesionale:
- organizare
- orientare catre client
- cultura organizationala
- cunostinte PC (Word, MS Office, Excel, Internet)
- calculata, organizata
- cunoasterea de limbi straine, obligatoriu Engleza

Alte cerinte care constituie avantaj:
- nefumatoare
- studii incheiate


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant + procent/ comision tranzactie imobiliara
- Telefon de serviciu
- Mediu de lucru placut


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra a fost infiintata in anul 1992 si este situata in Timisoara, judetul Timis.

Avand ca prioritate satisfactia clientilor, compania noastra efectueaza intermedieri vanzari, cumparari, inchirieri, case, vile, apartamente, terenuri, spatii comerciale, hale industriale. Suntem o companie recunoscuta pe piata din Romania.

Noi verificam constant daca produsele si serviciile oferite aduc satisfactii beneficiarilor, daca sunt perfect adaptate profilului acestora, daca raspund fidel cerintelor si asteptarilor lor. Acordam o atentie deosebita instruirii personalului nostru, pentru garantarea unei maxime satisfactii in utilizarea produselor noastre.