Job expirat
- Preluare si directionare apeluri telefonice;
- Primire, directionare si gestionare corespondenta; gestionare, centralizare si arhivare documente;
- Utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax, copiator;
- Furnizare de informatii si acordarea suportului in probleme ce tin de organizare;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Organizarea agendei zilnice, termene lunare;
-organizare agenda manager;
-intretinere relatii clienti existenti, identificare potentiali clienti;
- elaborare materiale de prezentare, documentatii diverse;
-organizare documente, arhiva, contracte, baze de date;
-traducerea textelor,documentelor si cv-urilor din limba romana in germana si invers.
-utilizare excel,office,internet
-experienta in domeniu constitue avantaj
-cunoscator al limbii germane( scris, vorbit),obligatoriu, orice alta limba straina constituie un avantaj;
-foarte bun cunoscator al pachetului MS Office,
- persoana extrem de motivata si dinamica, dornica de afirmare;
-cunostinte de contabilitate primara.
- capacitatea de a lucra uneori in conditii de stres si disponibilitate la program prelungit.
-se vor discuta in urma interviewului
recrutare si plasare forta de munca in strainatate