Job expirat
Responsabilitati:
- preia si redirectioneaza apelurile telefonice, fax-urile, corespondenta si asigura indosarierea documentelor
- urmareste cu atentie corespondenta curenta a firmei
- preia cereri si oferte
- sprijina diverse activitati de protocol si de marketing ale firmei
- urmareste necesarul lunar de produse de birotica, papetarie si intretinere curenta
- colaboreaza cu personalul existent in vederea solutionarii cerintelor clientilor
- sprijina activitatea zilnica a directorilor firmei
- raspunde de promovarea imaginii firmei prin comportament si prin activitatea desfasurata
- persoana responsabila, dinamica, organizata
- abilitati excelente de comunicare si planificare
- cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat (conversatie si scris)
- cunostinte PC (Excel, nivel mediu – avansat)
Am luat fiinta in anul 2004 ca si o companie romaneasca cu patronaj danez. Industria imobiliara si Consultanta Agricola se numara printre principalele domenii de activitate. Incercam sa venim cu oferte si solutii bune pentru clientii nostrii de fiecare data. Recent am deschis un COPY CENTER in cadrul punctului de lucru situat in Piata Avram Iancu, Nr. 6, vis-à-vis Catedrala din zona Mehala. Calitatea si profesionalismul serviciilor oferite sunt principalele noastre calitati, cat si o rapiditate in rezolvarea cererilor venite din partea clientilor nostrii. Va asteptam!