Job expirat
1. Recrutare si selectie de personal.
2. Activitati generale de administrare personal (elaborare si inregistrare contracte de munca, documentatie specifica, carnete de munca, etc.).
3. Dezvoltare de personal.
4. Elaborare de statistici de personal (absenteism, fluctuatie, etc.).
5. Raportari catre managementul local si catre centrala din Solingen, Germania.
6. Organizarea activitatii de calcul salarii.
1. Bune abilitati de comunicare si relationare.
2. Bune abilitati de planificare, organizare si coordonare.
3. Cunostinte bune de limba engleza si / sau germana.
4. Cunostinte bune de legislatia muncii (Codul Muncii, contracte colective, etc.).
5. Experienta relevanta in domeniul resurse umane.
Companie de consultanta in domeniul resurselor umane , activa pe piata din Romania de 11 ani, isi desfasoara activitatea in trei domenii: recrutare si selectie de personal, training si consultanta manageriala.
Clientul nostru este o companie multinationala activa in domeniul industriei automotive.