Salveaza Job
Ce vei face?

• Vei reprezenta interfața companiei in relatia cu clientii;
• Vei primi și procesa comenzile de la clienți, distribuitori și companii naționale;
• Vei pregati ofertele si vei monitoriza transportul produselor/serviciilor în coordonare cu logistica și livrarea;
• Vei oferi suport pentru gestionarea livrărilor de export;
• Vei oferi sprijin pentru responsabilii din țările colaboratoare;
• Vei asigura suport comercial și tehnic pentru clienții desemnați;
• Vei calcula preturi si termene de livrare si vei lucra in stransa colaborare cu departamentele de productie si planificare.

Ce am vrea noi să ai:
• Studii superioare, preferabil in domeniu tehnic;
• Experienta minim 2 ani intr-un post similar;
• Cunostinte de sistem MRP (Material Requirements Planning);
• Cunostinte de limba Engleza - nivel B2;
• Bune abilitati de comunicare, negociere si spirit de echipa.

Ce îţi oferim noi:
• Pachet salarial atractiv ;
• Îți oferim transport asigurat din Timisoara ;
• Lucrezi de luni pana vineri, 8 ore pe zi , ai weekend-ul doar pentru tine si familia ta;
• Tichete de masă in valoare de 20 lei/zi lucrata;
• Bonus lunar de productie (376 lei brut) ;
• Asigurare medicala privata dupa 6 luni de la angajare ;
• Al 13-lea salariu ;
• Bonus de Paste, Craciun, 8 martie ;
• Bonus de recomandare (150 lei net la angajare + 500 lei net dupa 6 luni de la angajare).

Te-am făcut curios? Suna la 0735.311.715 sau trimite-ne CV-ul tau la adresa steluta.bacris@ihm.ro si un consultant te va suna pentru a-ti oferi mai multe detalii.