OPERATOR CALL CENTER

WORK FORCE SRL

24-04-2009 | EXPIRA LA 30-04-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- traducerea rapoartelor;
- preluarea solicitarilor clientilor si redirectionarea lor catre departamentele corespunzatoare;
- mentine relatia cu clientii.


CERINTE

- obligatoriu germana si engleza - nivel avansat (nu vor fi selectate CV-urile care nu indeplinesc aceasta conditie);
- disponibilitate la un program de lucru in schimburi;
- persoana ambitioasa, capabila sa comunice usor cu clientii;
- empatie, flexibilitate, responsabilitate.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant;
- cursuri de limbi straine;
- oportunitatea de a lucra intr-un mediu stimulant.


DESCRIEREA FIRMEI

WORK FORCE este filiala din Romania a companiei WORK FORCE KFT UNGARIA. Reteaua WORK FORCE opereaza la nivel international prin peste 100 de consultanti, traineri si specialisti in resurse umane. WORK FORCE furnizeaza solutii complete pentru domeniul resurselor umane, serviciile noastre incluzind selectie si recrutare de personal, leasing de personal, evaluare de personal prin metoda Assessment Center si prin testare psihologica, outplacement, payroll, consultanta in management si administrare de personal.