Operator Call Center

SC Sarmet SRL

08-03-2016 | EXPIRA LA 07-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

-Efectuarea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice;
-Respectarea procedurii interne privind descrierea/ promovarea serviciilor firmei;
-Utilizeaza formule de adresare respectuoase în momentul efectuării unui apel;
-Necesitatea lucrului in schimburi.


CERINTE

Cerinte

-Obligatoriu cunostinte temeinice de limba germana (de preferat vorbitori nativi de limba germana)
-Bune abilitati de comunicare;
-Experienta in vanzari - prezinta avantaj;
-Atitudine pozitiva, entuziasm.


BENEFICII OFERITE

Responsabilitati:

-Efectuarea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice;
-Respectarea procedurii interne privind descrierea/ promovarea serviciilor firmei;
-Utilizeaza formule de adresare respectuoase în momentul efectuării unui apel;
-Necesitatea lucrului in schimburi.

Cerinte

-Obligatoriu cunostinte temeinice de limba germana (de preferat vorbitori nativi de limba germana)
-Bune abilitati de comunicare;
-Experienta in vanzari - prezinta avantaj;
-Atitudine pozitiva, entuziasm.

Beneficii Oferite:

-Pachet salarial atractiv;
-Conditii excelente de munca;
-Bonusuri bazate pe rezultatele obtinute si performanta;
-Mediu de lucru dinamic si prietenos;


-In functie de necesitati se poate lucra si de acasa.