Manager Zonal Vanzari D2D - Vest

Telekom Romania Communications S.A.

21-10-2016 | EXPIRA LA 20-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pozitie pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitate de prelungire.
Punct de lucru: Timisoara.
Coordoneaza echipe de 2-3 Team Leaderi.

Scop: Planifica si coordoneaza toate actiunile de vanzare comerciale aferente canalelor D2D si programului de vanzare prin salariati la nivelul judetelor alocate (TM/AR/BH). Este raspunzator de realizarea obiectivelor anuale de afaceri la nivel zonal.

Responsabilitati:
• Dezvolta echipele de vanzari D2D in vederea atingerii obiectivelor de vanzari pe fooprintul FTTx;
• Este responsabil de planificarea dezvoltarilor de fibra optica in aria sa, impreuna cu departamentul Operatiuni.
• Planifica si executa actiuni de vanzare conform modelului de Go to Market, prin sincronizare si colaborare cu alte canale de vanzari si departamentul Operatiuni.
• Implementeaza strategia comerciala aferenta canalelor D2D si programului de vanzare prin salariati;
• Minim 70% din activitatea zilnica presupune munca de teren pentru monitorizarea actiunilor de vanzari;
• Participa cu observatii si propuneri de calitate (legate de evolutia vanzarilor, actiunile concurentei, nivelul de pregatire si rezultatele fortei de vanzare, etc) la toate sedintele saptamanale si lunare care au ca scop revizuirea si imbunatatirea vanzarilor;
• Desfasoara activitati de recrutare pentru canalul de vanzari pe care il coordoneaza;
• Asigura sesiuni periodice individuale de coaching persoanelor din echipele de vanzari D2D si TFD, pentru a asigura o echipa stabila si performanta;
• Prospecteaza piata locala si furnizeaza managementului informari specifice locale referitoare la colectarea informatiilor despre actiunile competitiei la nivel local, oportunitatile de vanzare;
• Administrează eficient relaţia cu alte entităţi organizaţionale din cadrul Companiei cât şi cu autorităţi sau firme terţe;
• Monitorizeaza organizarea operaţiunilor din cadrul depozitelor canalelor de vanzari pentru a administra eficient stocurile, comenzile, recepţiile şi depozitarea în bune condiţii a produselor/bunurilor;


CERINTE

Studii:
• Studii medii; Studiile superioare (licenţă) constituie un avantaj.

Experienţa în muncă:
• Minim 2 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
• Minim 1 an experienta in Managementul Proiectelor reprezinta un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Excelente abilitati de coordonare si supervizare;
• Flexibilitate, adaptabilitate si capacitate de automotivare;
• Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
• Capacitatea de a lua decizii rapide;
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Atitudine proactiva si spirit de initiativa;
• Permis de conducere categoria B – fara incidente


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.