Job expirat
-responsabil cu buna desfasurare a activitatii din cadrul departamentului
-asigura existenta si accesibilitatea produselor la raft si a etichetelor de pret
-raspunde la intrebarile cleintilor, ii informeaza si ii indruma pentru a le satisface exigentele
-transmite pe linie ierarhica remarcile si reclamatiile clientilor
-Se asigura ca toate produsele au etichetele corecte si sunt aranjate pe rafturi in mod corespunzator inainte de deshiderea in fiecare zi a magazinului
-absolvent studii medii
-experienta 2-3 ani ca si lucrator comercial intr-un magazin de profil
-cunoasterea pietei de produse specifice activitatii societatii
-cunostinte limba engleza sau o alta limba de circulatie internationala
-persoana deschisa, comunicativa, orientata catre client
-persoana rezistenta la stres, perseverenta, responsabila
-posibilitati de crestere a carierei
-oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii ce promoveaza inalte standarde profesionale
Avand deschise peste 6.000 de birouri in 67 de tari ale lumii, Adecco este liderul mondial in domeniul resurselor umane ce ofera servicii de selectare, recrutare, plasare si gestiune de personal temporar sau permanent.