Job suspendat de catre administratorul site-ului
-analizeaza proiectul tehnic primit de la Beneficiar;
-discuta cu Beneficiarul eventualele neconcordante intre plansele proiectului tehnic si listele de cantitati aferente;
-daca nu exista liste de cantitati, va face extrase de materiale in conformitate cu plansele primate;
-elaboreaza oferta tehnico-economica;
-preda si discuta cu directorul tehnic varianta finala de oferta;
-dupa negocierea si semnarea contractului urmeaza etapa de implementare (urmarire) a proiectului.
Facultate cu profil tehnic;
Experienta in domeniu: minim 2 ani;
Operare PC;
Bun negociator
- contract de munca permanent, perioada nedeterminata (inclusiv pe perioada iernii),intr-o firma nationala
- salariu competitiv, telefon mobil, cazare (in deplasari), catering-pranz, prime de sarbatori.
Companie cu o experienta multinationala specializata in resurse umane.
Oferim:
- consultanta si dezvoltare de proiecte organizationale;
- selectie si recrutare de personal;
- leasing de personal;
- training personalizat,
- curs \\\"Formator de Formatori\\\" pe toate domeniile de competenta.