29-08-2013 | EXPIRA LA 28-09-2013
Job expirat
Atribuţii:
Demararea proiectului de deschidere a noului call center; Recrutarea şi instruirea noilor angajaţi;
Gestionarea activităţii call center-ului;
Asigurarea realizării targetelor stabilite;
Comunicarea cu angajaţii şi colaboratorii/ partenerii companiei.
Cerinţe: Limba italiană – nivel avansat;
Minim 3 ani experienţă în call center pe poziţia de Director Call Center sau pe post de Supervizor/ Team leader;
Studii superioare;
Cunoştinţe operare PC - MS Office;
Cunoştinţele de operare a programelor specifice pentru call center constituie un avantaj;
Permis de conducere categoria B constituie un avantaj.
Psihoselect este compania de consultanţă în resurse umane cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România. Asistăm firmele în proiecte de recrutare şi selecţie de personal pentru poziţii de top şi middle management.