Job expirat
- Verifica facturile si modul de inregistrare al acestora in sistem, precum si toate
documentele suport aferente;
- Monitorizeaza cheltuielile intercompany (intre companiile din cadrul grupului);
- Monitorizeaza dosarul cu preturi de transfer;
- Realizeaza comparatii intre IFRS si contabilitatea romaneasca;
- Urmareste, supervizeaza si verifica in contabilitate cheltuielile aferente garantiilor;
- Mentine legatura cu consultantii din domeniul juridic;
- Se informeaza in ceea ce priveste actualizarile legislative din Romania si UE.
- studii superioare economice;
- minim 5 ani experienta in contabilitate;
- limba engleza scris/vorbit la nivel avansat;
- cunostinte bune de MS Office;
- bun organizator, capacitate excelenta de comunicare, spirit de echipa;
- orientare catre cerintele clientului.
- munca intr-un mediu placut si provocator;
- tichete de masa, acces la sala de fitness, prime de sarbatori si servicii medicale;
- pachete compensatorii in functie de experienta si calificare;
- transport asigurat.
“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)
Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.
Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.
Step Up Professional HR Services