Job expirat
-îndeplinirea activităţilor zilnice de secretariat;
-realizarea de activităţi de relaţii publice din perspectiva poziţiei ocupate;
-elaborarea şi redactarea documentelor cerute de manager;
-ridicarea şi expedierea corespondenţei;
-procurarea de echipamente, comsumabile şi materiale de uz intern;
-organizarea de evenimente/întâlniri de proiect, conferinţe;
-asigurarea de protocol în toate situaţiile impuse de activităţile institutului;
-rezervarea de bilete de avion/tren şi cazare în ţară/străinătate;
-asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele.
-experienţă în domeniu minim 3 ani;
-cunoştinţe avansate de limba engleză:
-capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;
-cunoştinţe avansate de operare PC (MS Office, Internet, email);
-disponibilitate la program prelungit.
se discută cu persoanele selectate la interviu
Prin activitatea desfasurată în cadrul institutului urmărim să realizăm cercetări şi publicaţii în domeniul educaţiei adulţilor, să oferim servicii de consiliere, documentare, comunicare şi informare, de perfecţionare profesională psiho-pedagogică şi managerială a practicienilor din domeniul educaţiei adulţilor, în esenţă, suportul ştiinţific necesar îmbunătăţirii sistemului naţional de educaţie continuă din ţara noastră, pentru a-l compatibiliza cu sistemele şi practicile internaţionale de educaţie a adulţilor.