Asistent Vanzari

RoMarketing SRL

04-07-2011 | EXPIRA LA 03-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Reprezinta Compania in relatia telefonica cu clientii
- Contacteaza telefonic clientii (prestabiliti impreuna cu Regional Sales Manager)
- Preia comenzile telefonic de la clientii (prestabiliti impreuna cu Regional Sales Manager)
- Asigura suport informational pentru forta de vanzari
- La cerere furnizeaza rapoarte/ informatii superiorului direct: solduri clienti, stoc de marfa, situatia vanzarilor
- La solicitarea clientilor livreaza mostre din diverse produse
- Receptioneaza marfurile
- Asigura gestiunea si evidenta fizica si scriptica a stocului de produse din depozitul de care raspunde;
- Intocmeste documentele de evidenta a receptiilor cantitative si calitative (calitativ privind ambalajele) ale produselor si documentele necesare livrarii marfii
- Pregateste marfurile pentru livrare conform comenzilor listate si instructiunilor in vigoare;
- Informeaza superiorul asupra necesarului de materiale si piese de schimb necesare bunului mers al activitatii;
- Supervizeaza soferii livratori de la terte companii la incarcarea produselor in mijloacele de transport;
- Participa la stabilirea necesarului de stoc tampon
- Trimite comenzile pentru alimentarea depozitului in zilele de joi si in conformitate cu procedura in vigoare;
- Pregateste planul de livrari zilnice conform comenzilor de la clienti si organizeaza rutele de transport customizate in functie de comenzi;
- Preda marfa catre transportator conform planului de livrari impreuna cu documentele insotitoare
- Deruleaza operatiuni de incasari cu numerar (exclusiv plati), elibereaza documentele necesare, intocmeste si transmite registrul de casa pentru punctul de lucru cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne aplicabile;
- Depune zilnic incasarile la banca
- Se ocupa de primire/ transmitere corespondenta, dupa caz;
- Colaboreaza cu departamentul financiar saptamanal si ori de cate ori este necesar pentru confirmare sold- uri client


CERINTE

- studiile superioare absolvite - reprezinta un avantaj
- cunostinte privind igiena produselor alimentare - reprezinta un avantaj
- experienta in gestiune, facturari, livrari - minim 2 ani
- cunostinte operare PC - MS Office
- cunostinte operare ERP - constituie avantaj
- persoana autonoma, ordonata, cu gandire analitica, cucapacitate de a sintetiza si a prioritiza, abilitati de comunicare;


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial atractiv
- mediu de lucru profesionist


DESCRIEREA FIRMEI

RoMarketing este o companie care desfasoara activitati de dezvoltare a resurselor umane din companii multinationale, dar si din intreprinderi mici si mijlocii.
PRODUSE SI SERVICII ROMARKETING
TRAINING
CONSULTANTA
EVALUARE RECRUTARE
COACHING
TEAM BUILDING

Acreditari, afilieri, certificari:
Sistem de management al calitatii acreditat conform standardelor ISO9001:2000;
Certificat de acreditare eliberat de MMSS Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca pentru servicii de informare si consiliere si servicii de mediere a muncii pe piata interna;
Cursuri de management autorizate prin Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor de catre MMSSF si MECT;
Licentiere pentru utilizarea sistemului de evaluare comportamentala Thomas International
Distribuitor in Romania pentru carte Gower;